高手就在你身邊

呢篇用廣東話寫,純粹想9吹下

2012,太懶,無學其他blogger寫返篇回顧。又,因為太懶,我無確實自己今年回報有幾多。

2012年恒指升了22﹪,咁我就算無計都一定驘呢個數。我尐買賣技術係好差,高追低沽時有發生,總之,信唔信都好,我下面有長篇講過既股票我今年都有持有,除左1938一早清左⋯⋯而在股市飛升前,我誤打誤撞將倉位推高至9成以上,兼長期維持,令我食中晒第四季個浪。原因係因為大部份成員都好生性,根本就無乜點樣震走我,咁我自然就坐定定等食糊,咁又咁好彩佢又爆畀我睇。

81,3899,196,全部都是強股,我都未算識於微時,但跟機已經好和味。

我唔係亦都唔想認叻,因為我只係比平常人上得多網,好股都係從一班超級高手睇返黎。我選擇左跟風,尐股真係強到我自己無可能有呢個回報。(加上我竟開始在今年有勇氣鳩炒,放膽買,肯食糊,平均計一定跑驘大市。)

邊個係高手需要自己發掘,我好感激佢地,我沾一沾佢地既氣已經勁到咁,如果加埋佢地本人既操作,實在不敢想像會有咩回報。

呢個世界總有高低,我唔會只會睇心目中既高手講既野,因為你接受程度唔夠高,你唔夠開放,就算超級高手就在眼前,你都只會有眼不識泰山。

總結全年,我獲得超過我能力所達既回報,原因係我跟得好。

但我唔會放棄研究股票,我只不過一邊從跟風,搭住順風車,一邊學習,一邊研究。

唔好將自己睇得太勁,咁做只會令你失去好多超強分析,因為你都唔信人。堅料都被你當流料。

今年實在炒多左好多,止蝕止賺比已經爽快好多,知道大市好,更開始做到「不理性」,垃圾都買(但千股就不要沾手了,正常唔好玩都咁偏都唔會遇到,睇湯財個網都可以略知佢既「千度」有幾重),總之爆就買,輸就即剪,乾淨利落,反正都知道自己炒緊垃圾,斬得更爽手。

呢排應該好多人話早知唔好咁理性,應該買落去或買大尐。其實股齡有返咁上下既人,都唔係未遇過呢個景況,亦都唔係唔知呢尐光景可以玩幾耐,就係唔敢去炒。

做到貨如輪轉,就百戰不殆。最怕無靈感去不斷發掘下一隻股票,咁樣就要靠一顆開明既心,努力收風。再鍛鍊自己既分析眼光,從當中揀出最強。

再次多謝呢班帶挈我進帳不少既高手,你地無條件分享,真係有錢都買唔到。

網絡世界就係咁神奇,有人覺得只係有班人網上吹水,我就真係跟跟下搵到兩餐。我只可以講你未試過就唔好咁武斷,甚至你連欣賞既功力、品味都未夠班。

本篇發表於 Uncategorized。將永久鏈結加入書籤。

8 Responses to 高手就在你身邊

    • fatlone 說道:

      Hello! 歡迎silver博主留下腳印~ 速讀過貴博,你對術數都好有研究,希望可以指點一下小弟迷津!

  1. Yeung 說道:

    很多人聽見「信人」便嗤之以鼻,覺得「信人不如信己」,但就我自己而言,實在不敢自詡比人優勝,因此對於高手的高見,我大都持開放態度。當然,高手也有失手時,而各人對風險的承受能力不同,對所謂回報的看法也不一。我傾向研究別人研究的,思考高手思考的,分析高手分析的,再找出屬於自己的心水股。

    市面上有一些高手,他們會開設自己的 blog,分享自己的投資心得,給予各投資者好好研習的機會。記憶中有位叫 Fatlone 的高手便分享過對 2198, 1938, 196, 1262 等爆升股的真知灼見了 (打手 mode ^^)

    • fatlone 說道:

      YEUNG兄,好久不見!(事關我都疏懶左好多!!)

      我呢尐都可以叫做站在巨人的肩膊上。大家一齊向高手學習,而遇到明燈更要心存敬畏!!1938如果我跟柏文兄做對家,我今年又多一隻代表作啊!但佢今年唔玩爽組合喇!

      你近排有咩新標的?我無乜心水啊,只有內房作為核心成員,呢點比較確定,我估內房故事未完吧。

      • Yeung 說道:

        Fatlone 兄,真的,好久不見 🙂

        是啊,多向高手取經,對成為高手有幫助 ^^

        同感,我也相信內房的派對還未完,個人持有1918,僅佔倉位5%,希望候低再加 (關於內房,推介你看看雪球那邊的討論,那些高手好像全都在房企工作似的,都分析得頭頭是道)。新歡方面都是些冷門貨,如華電福新 (看完 stockbisque 和會計兄的分析感到水電有可為,而且煤價對電力股的正面影響也未完全反映,華電福新甚少被市場關注,估值也不算太高,就是負債有點重),遠東環球 (認同RF 鉛筆兄的分析,相信它在媽媽的「照料」下會成為明日之星),皓天財經集團 (片面地認為它是 IPO 回暖受惠股,但不太有信心,始終是半新股,不過息率還是不錯的)。以上的都有貨,本來想買億勝生物科技,覺得它是隻被低估的正氣醫藥股,但近日升了不少,上望空間已不吸引,只好等待回調(若有)。

        Fatlone 兄除了 906 外,最近還留意什麼股?

        • fatlone 說道:

          Yeung 兄,1918正是小弟的核心成員,這兩日下跌更以小注接刀!希望這次不要接錯,哈哈。

          鉛筆兄是真是高手啊。830我已經買了很少,中海系沒理由不買,不敢買大都要買些參與賭局,81已經為我進帳不少,希望可以再下一城;816就未有跟進,但stockbisque博主又是另一強手,而且我覺得他和會計兄的風格有些相近,純粹個人感覺:-) 他的資料要好好分析一下,又可能是先買一點再跟進,希望在現水平就可以買到一些。

          IPO回暖股吧,這個概念我倒沒有想過!我想簡簡單單388就可以,哈哈。又或者以此思路升幅已不少的券商股,或可更上一層樓,因現在很多大型的中資券商(海通,中信都是常客吧?)都有份參與IPO,交易佣金與IPO佣金增加的雙重威力下,應該有些看頭。

          億勝生物科技我完全沒有看過,若YEUNG兄能分享多一點就好了:-)

          近來還有留意並已入手的是2121一化控股,估值實在是老千價,就是抱著估值要修正,而且留意這個月有兩天出現大型交叉盤,而交投明顯升了不少,隱約覺得現在是即將轉勢的時候,歴史低位1.63, 大市爆了這麼多現在才1.86,實在不明所以,最近雞犬皆升,殺得性起,這隻就「順手」賭一次。湯財網發現2121的公司秘書可能有一點問題,我暫時選擇不理,不做驚弓之鳥,交投活了是真的,現價就故事完結真的有點講不過。

          • Yeung 說道:

            1918 正呀,450億的銷售目標 (還說是最保守的估算),令人心動。我對孫總的執行力抱有信心,1918 會候低再加。

            提到 81,當年我不敢參與 81 的盛宴,平白坐失良機 😦 明明山頂兄都分析得很透徹! 今次在830身上不容許再犯上同樣錯誤了。早前買太少,準備加注。

            816 自穩定期過後便輾轉下跌,唯跌幅不深到,到 $1.46 似有支持。816 有不少猛人撐場,包括社保和上海電氣等。13年它將有新的風電產能,也可望受惠於新的補助政策。

            券商股我已錯過低位買入的機會 😦 Fatlone 兄看它們的升浪完了沒有?估值方面是否用 PE 便可?

            億勝生物科技,主要業務為製造及銷售"治療體表創傷及眼部損傷的生物藥品",簡單來說即是眼藥水。佔收入 90% 以上的主打藥品"貝復舒"及"貝復濟",近年收益不斷提升,主要由於億勝成立了不少區域銷售辦事處,向不同省市的醫療單位推廣產品的療效和使用方法。集團的新廠房將於2014年落成啟用,其面積為20,000平方米,較現有廠房多15,000平方米,相信會推進其研發能力和產能。半年純利增長30.5%至1968萬元,相當不錯,預料全年 PE 為11.3 倍,超值與否見仁見智,但計及其增長潛力,而且有生物制藥元素,小注買入亦未嘗不可,若跌至 $0.7 附近我或會買入作中長線投資。

            一化是一隻很想很想很想很想買的化工股,便宜,息高,一副被低估的模樣,每天都向我招手:「買我吧,買我吧」。可是個人對福建股抱有極大的戒心,不敢冒進。從近日股價走勢、成交及坊間的關注度來看,相信不久的將來我會受到「以貌取股」的教訓 haha。

  2. 大華 說道:

    fatlone 兄, 906那邊可能太多回應, 已經寫唔到野上去添, 在這里借用一角

    //除左未來收購買左垃圾之外,睇唔出有乜野危險//

    淡定, 一定唔會, 呢班友仔, 2001年花20多万人民币收购了原值200多万的一条二手意大利皇冠盖生产设备, 趁人病攞人命, 絕對係心狠手辣之輩, 恐怕你同我中左招, 佢地都未中招啦, 哈哈哈哈哈……

    詳見佢地 “死緩" 番生始末
    http://cofcomag.cofco.com/cn/periodical/web.aspx?con_id=452&columnid=148&root=143

發表迴響

