[個股跟進] 中國三江化工 (2198) @2011DEC22

(希望我可以保持一個習慣, 就是在下注(離場)之前寫下買入(沽出)原因)

準備再下注三江化工(2198), 理由有三:

1) RSI14跌至低位、股價已到歷史性底部

2) 確認有基金入市(因大於5%水平需披露) 以最近平均成交量計算, 5%的貨需要多過1個月的時間才全數沽清, 故此這個基金一定是看中長線, 這個持股量不容許它想沽就沽, 再推斷下去, 此基金入貨已有一段時間

3) 有調研機構指環氧乙烷的價格有望反彈:

(source: http://www.xincaijing.com/html/gupiao/zczx/hg/10185.html)

卓创资讯:环氧乙烷炒作气氛升温,反弹指日可待

来源:卓创资讯  作者:卓创资讯  日期:2011年12月19日

由于当前环氧乙烷基本面利好支撑明显,导致市场炒作气氛升温明显,看涨情绪高涨;利好因素支撑有以下几个方面:

1.国内装置检修集中,燕山石化于12月初停车后,计划停车30天左右;滕州辰龙于11月26日停车后,听闻近期开车出量;扬子石化于12月12日更换催化剂,计划停车一周左右;三江化工计划本月中旬左右检修其一套装置,届时环氧乙烷供应面将更加紧俏;(卓创观点:环氧乙烷行情主要是供需决定,当供应紧俏时,市场反弹的可能性比较大,供应充裕时,厂家多半是下调价格来缓解库存压力,所以据卓创观察,目前供应这么紧俏的情况下,厂家具备一定的上涨条件)。

2.因环氧乙烷止跌企稳且出现反弹信号的同时,下游拿货积极性升温明显,抄底心态出现,对EO的需求量增加,于此同时,国内装置频频故障停车市场供应量骤减,天时地利人和,EO不反弹都难。

3. 近期,表面活性剂原料市场再次释放利好信号,在华北地区领涨下,各地相继出现采购高峰,供需失衡的局面笼罩市场。但据卓创调查分析,临近年底,当前市场基本处于市场底部,原料利好面展露间接刺激市场人士敏感神经,中间商谨慎备货。

目前业内对调价情绪十分敏感,因中石化企业未有具体上调幅度传出,所以猜测情绪逐渐升温。当然从环氧乙烷基本面看已经具备调涨条件,但工厂考虑到虽然当前价格已经阶段性触底,但如果下游疯狂备货后,将会直接影响到下个季度的销售;且临近年底,如果库存不能短期消化掉,环氧乙烷工厂库存将会增加,所以后期又或将会重蹈覆跌。

卓创分析,因种种因素的存在,工厂目前维稳是关键,涨跌空间均有限;市场看涨的依旧占多数,部分下游已经意识性的提涨了报价,虽然成交一般,但心态上略有提振,后期多关注下游跟进速度以及工厂供应力度,供应偏紧的情况延续,反弹指日可待。

免责声明:本文仅代表作者个人观点,与新财经在线无关。其原创性以及文中陈述文字和内容未经本站证实,对本文以及其中全部或者部分内容、文字的真实性、完整性、及时性本站不作任何保证或承诺,请读者仅作参考,并请自行核实相关内容。

本篇發表於 個股跟進 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

41 Responses to [個股跟進] 中國三江化工 (2198) @2011DEC22

  1. phisho 說道:

    http://info.china.alibaba.com/news/detail/v4-d1022433849.html
    環氧乙烷今天全面漲價了 (11200-11300)

  2. phisho 說道:

    環氧乙烷今天全面漲價了, 現價11200(+300)

  3. phisho 說道:

    「三江化工环氧乙烷由于两套装置不可抗力,被迫停车,于12月22日停车,一套因压缩机故障,另一套因催化剂尾烧,其中第三套装置负荷也将会受到整体检修影响,负荷也会降低或短期几天停车,初步计划全面恢复至1月15日开车,卓创也将会密切关注厂家动向。」

    呀,這個消息似乎對三江的盈利面有點影響,不過本年度也只剩最後1~2星期而已…

  4. fatlone 說道:

    2012年国内乙烯行业刚性需求不断增长

    http://info.china.alibaba.com/news/detail/v4-d1022086793.html

    乙烯價格有望在國內產能大增下得到下降, 而phisho兄之前都提及過三江也在籌備向上游乙烯進發, 純粹分享一下

  5. david395 說道:

    丁世民:致勝之道 首握資金流向

    分析法第三為圖表派,請注意,不是技術分析派!筆者極少採用那些甚麼RSI,MACD,10日線50日線,因為這些全是滯後指標,20年前已不屑一顧。看圖要如看面相,一看便知龍與鳳!綜合各地股市、商品、匯市和債市,早已得出大市已進入熊三階段,逃也逃不了。歐債美債危機愈鬧愈大,但德美國債收益率卻創歷史新低,金價兌所有主要貨幣亦飆至歷來新高,代表環球避險需求熾熱。雖則金價屢創新高,筆者仍然直覺上感到金價快要難逃插水命運,真正勝利者只有債市。

    廣發期貨副總經理 丁世民

    http://m.on.cc/nc/fin/20110821/20110821001457fi.html

    • fatlone 說道:

      david兄, 我對債市認識不多, 不過我有留意在美國的債券類ETF是今年表現較好類別的資產種類

      近日曾看過報道指新興市場的債券受到投資者追捧, 內文大意是因為發達國家財務危機, 使資金轉向新興國家, 希望這個趨勢能有助內地企業能以更低成本融資, 我看到的是在港上市的內地企業可以早著先機以國際市場利率借錢, 理應看高一線, 但以相同質素的企業, 在內地上市的估值高昂得多, 有不少股份價值已顯現, 現今市況不就, 反而給我們時間做功課尋寶

  6. phisho 說道:

    祝 fatlone 兄新年快樂!
    找到了一篇對三江的分析,分析者似乎是對行業有點熟悉的
    http://space.wolun.com.cn/13848/blog/40832.html

    • fatlone 說道:

      我也祝phisho兄新年快樂~

      我在車上看了一部份, 很有價值的一篇分析, 前數天也到過該博, 如果研究內企不看內地博客, 絕對是走寶

      thanks a lot!

  7. peng 說道:

    版主,可以提下你對中航科工最新睇法嘛?

    • fatlone 說道:

      你好peng兄, 我好耐都無睇過2357喇, 呢隻股票總會有炒上既機會, 因為注資故事相信仲未完結, 至於李超人忽然現身, 我都覺得好奇怪, 都無可能諗到個原因就唔好估估下…

      呢類股票都係信念, 睇盤數就買唔落手, 講黎講去都係注資注資, 因為我地唔知消息幾時黎, 所以都唔知幾時食糊, 如果出左消息熱炒既時候先去講大飛機前景好好, 幾多個億既商機等等, 其實都係得個吹字, 去到今時今日個純利咪又係會大跌

      咁呢隻股票又有樣野好, 就係一定會有升既一日, 唔係講廢話呀, 有好多股真係長期頹爆, 呢隻會久唔久炒下注資

      如果要我寫一篇2357既攻略, 我依家大概會咁講:

      如果2357作為短炒既標的, 咁就純粹睇TA, 無乜好講

      如果想用長線既角度, 基於2357既上升目前仍要靠注資概念, 而同時我地唔知幾時出注資消息, 所以確實要等到一個吸引既地方先好出手, 而最簡單既係睇返週線圖或者月線圖, 對比返往日底部同依家個價位, 衡量下係咪咁抵買, 因為真係渣住等消息出真係唔知等到幾時, 入錯位就有排坐…呢一刻3.3呢個位似係中間位置, 唔算話好低, 但一定唔係好高啦

      不過呢… 呢一刻實在有太多股票都好平下, 唔使揀2357做長線少少既「賭博」, 賭中佢注資呢個位咪最多執幾十%至1倍(3.3升一倍已經6.6, 對上一次5個幾已經畀個基金怒沽貨, 呢個位應該無人敢睇咁高啦)

      你都講下2357既睇法丫~

      歡迎光臨, 得閒再黎交流下~

      • peng 說道:

        多謝版主的細心交流,我都好迷惘,因為中航我做左2次買賣,但系兩次買賣我都沒有盈利可言,對中航科工我都只系有信念,對於佢公司盈利,短期真系無乜信心,因為中期業績失望,但系綜合世界環境黎講,佢應該有所期待,本人只系覺得中航管理層重組力度有d慢,但系對佢地管理層的股權獎勵有小小好奇,究竟賣乜藥!

        • fatlone 說道:

          其實比起我幾年前睇開佢果陣快好多架喇個進度, 至少唔玩注資果陣唔使估估下要買邊隻中航系最好, 因為真命天子已經係2357

          「大飛機」概念實在太遙遠, 呢一刻太多平貨選擇, 2357要放埋一二邊先喇

          股權獎勵呢家野, 我自己睇法係一個幾好既indicator畀我知道幾時出貨, 連核心人物都行使D option換股要錢, 證明估值已經相對地高, 我唔係話佢地賣貨代表見頂, 不過如果將timeline拉長D黎睇, 呢類人既出貨時機又真係好過我地好多

          如果想玩注資概念, 我覺得1208可能仲好玩, 至少佢動作大好多, deal親都幾十億, 不過呢, 資源股真係唔識睇

  8. pisces 說道:

    版主,可以提下你對 257 最新睇法嘛?
    I know you were/are interested in 371. thanks

    • fatlone 說道:

      pisces兄, 歡迎光臨

      257我無詳細研究, 只係知佢係佢有好多環保業務, 如果要炒相關概念我相信257係最對題, 食得最中

      佢同371既走勢好相似, 257的估值上經過近日既強勢已經同371睇齊, 不過市值依然細過371。今日佢臨尾抽升咁多, 呢個位點兒超買, 但係牛勢已現(個人睇法咋~), 唔會咁快見頂, 咁大市又跌返落去就無話可說了

      257仲要食埋依家新能源政策, 強勢係有其道理

      基本面實在太好, 然而睇返現時接近20倍P/E既估值, 只算係合理價, 呢個位入應該再唔係甚麼價值投資, 如果財演曝光率明顯增加, 更加要小心

      除非佢個業績真係超預期, 可以拉低返個估值, 否則應該唔好期望有倍倍聲既表現

      睇返新聞話257今年資本開支20億, 如果要知道佢未來既增長有幾勁, 應該可以測算下20億到底可以帶來幾多利潤, 實數無可能估到啦, 不過做一個粗略既ESTIMATE大家心裡都有個底, 渣股會渣得安落少少, 呢一點我無資料, 如果你有研究開歡迎你同大家分享呀~

      睇返371, 其實又何嘗唔係同257一樣咁貴, 不過我都係賭我自己睇得中唔中, 賭佢今年全年業績增長可以高雙位數啦, 唔知pisces兄覺得257個呀媽光大集團後台勁D還是北控勁D?

      disclosure: 我現時持有371

      • pisces 說道:

        恭喜發財!

        謝 fatlone 兄。
        371,257 都是貴,都是要下大本錢的業務。371 的背景比257 硬,可是257跟普通的民企還是很不同的。從對管理層的信任度和資金的角度。
        我覺得,投資氣氛好的時候,371 上的快一些。現在信心才恢復的階段,257 通常是快一步。近來257的量比以前多,371 的量還沒上。
        單業務而言,257 還是一步一步做很實在的國家支持的環保,比371 做的好,當然二者業務不同。所以,從短和中長線來看,257 或許是更好的選擇?當然,二者都有是最好的。

  9. pisces 說道:

    371 volume has been up steadily. looks like a bottom has been formed. Under current positive mood, 371 is probably set to rise. congratulations fatlone!

    • fatlone 說道:

      pisces兄, 371的故事我相信未完, 我堅持大股東進行抽水活動時才大幅度減持/清倉, 中間或會作一些微調

      371在這兩個星期跑輸了很多, 突破了2.3水平才恭喜我吧 🙂

  10. phisho 說道:

    fatlone 兄你好! 很久沒留言,今天#2198有不錯的升幅,不知 fatlone 兄是否還持有?
    最近環氧乙烷提價了,三江去年12月中檢修的兩套裝置也已經回復正常生產,而且下游行業好像也有好轉跡象,不知是否因此吸引大手入貨…

    • fatlone 說道:

      你好PHISHO兄, 我仍持有2198

      今天的升幅或許是炒落後吧, 因EO價格並無大幅上升, 乙烯價格不似有回落, 毛利應相對持平, 不過如果公司的帳目是基本可信的話, 可以借出1.5億元給一間非聯屬公司顯示財政應該相當穩健, 不過我並不太喜歡公司這個舉動, 難道真的是有錢沒地方可花? 擴張大計只會有不夠錢花的一日, 12厘息固然吸引, 但以主席的能力理應可以發掘更多更好的投資機會吧? 除非他有能力以更低息口借錢來一個利差交易吧, 但又何必貪圖這些小利?

      今天的大升是意料之外, 要恭喜phisho兄!

      • phisho 說道:

        http://news.wenweipo.com/2012/02/06/NN1202060026.htm
        有關於三江的報導,不過沒有提及12月檢修的事…

        關於借錢給其他公司,其實我也不是太喜歡,畢竟不是公司的正式業務。我的理解是,這筆錢其實是之前上市集資留給接下來2-3年的擴產建設,因為分階段建,所以資金也不是一下子就全部用盡,但因為接下來2-3年就要用,所以除了收息外,就沒有其他辦法。

  11. phisho 說道:

    2198 發了盈喜…

    本公司董事(「董事」)會(「董事會」)欣然知會本公司股東(「股東」)及有意投資者本公司預期截至二零一一年十二月三十一日止年度之公司權益持有人應佔純利與二零一零年十二月三十一日止年度之公司權益持有人應佔純利約人民幣266.1百萬元相比,將增加約50%。

    • fatlone 說道:

      phisho兄, 你應該還持有不少2198吧? 恭喜!

      • phisho 說道:

        我也要感謝 fatlone 兄,最初也是看了 fatlone 兄和洞人兄的文章才會留意到三江的巨大潛力。
        還有就是最近幾個月 fatlone 兄持續關注三江,令我對三江保持信心,不至於把它拋棄 🙂
        fatlone 兄的買入點比我好很多,我持有期間其實損失了不少機會成本。

  12. Gary 說道:

    好耐無來, 睇來大家系今次升浪有好多斬獲, 實在太好呢.

    不過我無加貨, 因為要準備去上海, 要預留大量資金系來緊一年比家用, 保險供款, 同每月千零蚊的還款. 我整份人工都會轉做人民幣.

    大跌前的貨都仲系度由佢放系度, 希望有一日會到牛三, 甘果筆投資就有利圖了.

    anyway, 希望大家繼續有好成績.

    • fatlone 說道:

      好耐無見GARY兄, 你呢次係決定長期留係上海發展? 希望你事事順利!

      的確如果需要資金的話同意真係唔好買咁多股票, 因為你又唔係去上海炒港股而係去做野, 唔貼市真係唔好擺咁多錢落去

      我記得你係我第一二個會係我個blog度留言既人, 好高興可以認識你, 咁就已經年幾喇

      • Gary 說道:

        對, 長期留上海發展. 2 月尾就去, 呢排都開始無咩點睇股票, 以前點忙都會禁下, 而家真係無時間了. 而家放系度的貨都變了做長期投資, 希望有一日有收成.

        • fatlone 說道:

          我相信Gary兄呢一注股票你渣得夠耐係好大機會跑贏成份股好多條街

          我無你咁忙, 但都無時間寫BLOG喇, 我近日買得最多既係#1262, 不過仲唔多識郁, 所以近日係隻#2198幫我叫做貼近返個市既回報, 如果#1262都食都糊, 我應該可以跑贏返大市

          祝GARY兄可以係中國闖出一番成績:) 我依然都係香港做個平凡既打工仔, 大家在兩地都努力~

  13. WR 說道:

    Fatlone兄,

    由于网站被Mainland屏蔽,不能访问这个网站。今天在国外进来看看,发现三江如此凌厉,要是能访问早跟班了,呵呵

    不知道是否还有别的网站你发表博客呢?能否分享一下?或者给我您的电子邮箱,QQ,MSN之类的?

    最近,WR在712也赚的一些,另外新进关心中聚电池,正在努力地位收集,感觉拉旗杆的日子不远了,不知Fatlone兄如何看?

    谢谢 WR

  14. peng 說道:

    版主,小弟有一事想問
    中航科工董事長林左鳴,系一篇文章提及到公司重組系2011年有所放緩系受制國策,但系新一年,公司重組力度好似有所進度,哈飛停牌涉收購直升機資產,中航科工停牌配股,不知道兩者有無關連,但系有一點不明白的是,為什麼中航科工折讓12.6%配售股份?為什麼不能溢價配售?中航配股,應該屬於利好,但是低價配股,我覺得對公司股價沽壓,版主覺得中航科工復牌之後的行情會如何演繹?

    • fatlone 說道:

      Hi peng thank you for seeking comment from me about #2357

      I have quite a long time hadn’t follow this stock. my reply is only based on some quick google search and personal instinct only.

      “哈飛停牌涉收購直升機資產,中航科工停牌配股,不知道兩者有無關連"
      I think yes, the company needs money to do that deal, but obviously avichina has no strong cashflow from its businesses so printing stocks are the few, if not the only one, options it can choose.

      “為什麼中航科工折讓12.6%配售股份?為什麼不能溢價配售?"
      Actually the case is the company needs money. It’s very normal to issue share at discount to attract those institutional investors to pay cash to you. also, the amount of the issuance is quite big @700mil (compared to the h-shares portion in HK, which is ~8.1b). Raising such a big amount is very reasonable to discount deeper.
      Issue at a premium is not possible in this case.

      “中航配股,應該屬於利好,但是低價配股,我覺得對公司股價沽壓,版主覺得中航科工復牌之後的行情會如何演繹?

      i dunno peng how heavy you are holding #2357. if your position on #2357 is not very big, and you are still having a strong hope and really want to add more stake on it, it is the chance if you can buy it as same as the issue price 3.55

      the recent bullish sentiment adds extra safety to buy.

      may be there will be some shocks, but if everything goes in the right way, the price will back to 4.0 level very soon.

      let share your view too peng hing~

      thanks for ur visiting!

  15. peng 說道:

    今日中航科工有沽壓,系意料之內,大市又升轉跌,但系中航科工並無被借勢向下炒,成交放量,請問,樓主,有何睇法呢?

    • fatlone 說道:

      我有打算過如果今日GAP DOWN到配股價附近, 考慮入返一手。而事實係我估錯晒, 一開市係無乜郁過, 今日跌5.9幾%已經係算跌少左, 我真係諗唔到點解如果我可以3.55收貨我做乜唔係4蚊度賣? 今日沽空超過47mil, 如果真係承左呢批貨既人沽空, 其實係咪犯法? 平時一配售多數會由配售價左右開市, 所以今日唔GAP DOWN我覺得好奇怪, 咁都好, 唔使諗入唔入貨住

      #2357無乜得估, 我會睇住10週平均線咁買, 你可以睇返我以前D吹水文, 我講過類似既野

      PENG兄, 你仲有無留意其他股票呀, 歡迎分享~

      • peng 說道:

        哈哈哈,樓主有獨特見解,多謝你噶意見,我有留意過平時沽空數量,今日系急增,如果系承接人沽貨,而配售股有3個月限期先可以買賣,甘即系黎緊中航科工都無運行?本人比較喜歡成長期企業,買一些業績平平,但系又會對有小小寄望,或者有小小唔實際,哈,小弟仲有留意3899,我覺得前景系可以,但系我2蚊開始留意,但系重來都無買,專註中航,哎,或者系天意吧~

        • fatlone 說道:

          我呢D吹水架咋, 不過係比其他人畀D心機吹姐

          我唔再跟進#2357係因為覺得注資預期明確, 但至今尚未有一件資產係可以見得下人, 錢係賺到, 但毛利率好低, 2011中期業績仲搞到倒退, 我都有D怕怕, 唔想再玩注資呢一條路, 就算會坐都唔會ALL-IN落去, 投資口味隨時間而改變, 好正常既事啦 🙂

          #3899勁野喎! 重來無留意, 要睇下先! 呢D升勢先係勁野, 唔係狂爆就係好, 因為突然抽升係完全唔畀人上車, 再講, 以為低位入左市既會好開心? 分分鐘會「畏高」自己會手痕沽貨, 唔知你有無試過, 我試唔少-___-" 真係爆升左, 好多人係唔敢追, 咪又係得個睇字

          #3899呢D 45度角向上爬我覺得係最正既型態, 日日係咁升, 唔會要你10個8個%先追到, 入左貨又可以坐定定, 呢D先易搵食, 我講緊我呢D技術同身手都差既人, 咁如果係強者既乜股都可以炒得掂既~

          我完全無睇過呢隻好野, 如果早D問PENG兄你, 咁就可能又多左勁野係倉入面!

          多謝分享!

          • peng 說道:

            早晨,樓主!3899勁就系勁,但系都無點回吐,驚就驚如果市場調整,佢就會第一批調整,其實我都鐘意破左高位加註,中航科工,我系1年前都系甘操作,可惜太貪心20%噶利潤都唔要,宜家系坐艇中,真系幾谷氣噶!樓主睇法,小弟都有同感,業績公佈期,我都好驚只中航科工d業績!我仲有一個小疑問,中國聯通,其實都系業績平平,點解可以比佢甘高估值?大陸軍工板塊,估值都好高,但系盈利都好一般,其實都唔關中航科工問題,應該系市場大氣候問題

  16. peng 說道:

    原本以為今日會繼續打壓,點知高開高走,今日新聞提及某基金提早收到風知道中行建行供股,提早系市場沽空,然後低價供股平倉被罰!我諗應該承接人沽空噶機會不大,或者只系誘空,樓主有無咩特別意見呢?

    • fatlone 說道:

      高盛的目標價是4.06, 真的看業績公佈前後會否有注資消息, 屆時應會再炒一輪, 成真的話應該候高出貨, 君不見歷經三年配股價仍高不過4元, 假如真的大幅偏離這個水平, 可以考慮先行食糊, 又或者可以剩低一小部份壓倉, 當買一個希望升五倍十倍

發表迴響

