卡姆丹克2011第三季業績

業績可在這裡下載

毛利率是10%, 毛利約25mil, 扣除可換股債券支出仍有約16mil, 但純利只得5mil? 有過千萬元的利潤去了那裡?

我對毛利數字25mil是滿意的, 但不知為何最後純利只剩下5分1

另外, 營收大跌, 顯示出貨量並未大幅增加, 要不然售價即使降了3-4成同時出貨量增加2倍是應該可以錄得增長, 經營環境極之困難。

這樣還不夠, 最尾再補多句「因 應 目 前 市 場 環 境 充 滿 挑 戰 , 董 事 會 認 為 暫 緩 原 先 擴 張 計 劃 直 至 我 們 認 為 整 體 市況 明 顯 好 轉 才 行 事 , 符 合 本 公 司 的 最 佳 利 益 。」

現在仍不是出手的好時機, 連主席也看淡, 大家就不要沾手了

太陽能現在絕不是進場的時間, 卡姆丹克已決定不搞擴張, 盈利只有倒退一途, 至少在未來1至2季都不會有大進展, 而保利協鑫雖然是市場的龍頭兼cost leader, 不過, 短期內仍要承受毛利率大跌的壓力, 要將成本下降20%不容易, 最大問題是硅片價在這3個星期的跌幅已經是2成有多, 如果出貨量收縮, 保協將會極之危險, 除非它真的強得可以自己製造需求, 自己開電廠, 這是有機會的。現時卡姆丹克的值搏率不如保利協鑫, 但整個太陽能板塊暫時不宜沾手

不過, 越是低殘越要留意, 一旦反撲, 因基數極低之下, 升幅會相當驚人

我們就等歐洲一眾巨頭「傾掂數」再行事吧

我認為1元以下的卡姆丹克應該會再次出現, 除非歐洲有突破性進展, 要不然只會再次尋底

保持觀望, 保留實力, 明日再戰, 現在是週期低位, 但不是底部, green shoot仍未出現, 太陽能唯一在短期內可以翻身的可能性, 是政府要大力催谷經濟而大規模上馬太陽能項目, 但可能性不大。

未來進場時再向大家匯報 (如果仍有人看的話)

本篇發表於 個股研究, 卡姆丹克, 太陽能 並標籤為 , 。將永久鏈結加入書籤。

13 Responses to 卡姆丹克2011第三季業績

  1. Jay 說道:

    放心,我還在看呢!

    真的誠如fatlone兄所言,要持續關注行業情況,但要忍手。以我非理性估計,712 2011年eps要倒退50%,令吸引力大減。況且,與前幾星期不同,Wafer 價錢開始追跌(跌幅大過Poly Price),對於專注mono-wafer的712來說是雪上加霜,看來之前估計Q3寒冬要延遲到2012 1Q 吧。

    • Gary 說道:

      其實都預期中內, 另一方面可以睇到卡姆丹克之前在高位買了好多原材料, 還沒有用完, 所以第四季都未必太好, 要到下年至有轉機.

      • fatlone 說道:

        Gary兄, 我認為712確實可能會買多左料, 因為佢本來預600MW既產能點知delay左咁多, 多左都唔出奇, 不過我覺得都唔會多好多, 因為以公司咁穩健既經營, 佢應該唔會一次過買定半年既料, 雖則佢係畀左好多錢出去買料(早前集資好多錢係去左做預付材料支出, 呢筆數億億聲), 但係我無記錯的話係用市價結算

        呢份季報最得人驚係連主席都要忍手唔擴張住, 我係認同呢個做法, 但作為小股東可以離場既就無謂要一齊捱

        我同意下年先有轉機, 等多尐細廠摺埋個餅小左人食就OK, 不過有樣野好似無乜人提, 你應該有聽過話今年既冬季或者會比平時更長, 因為咩拉尼娜現象, 可能會減少開工率都未定, 如果因為咁而distort左個需求, 可能要再等到下年年中先好入

        但係今日又升左咁多, 我話睇淡係咪好危險? 除非下個星期開始個poly 同 wafer價唔再跌, 或者市場需求突然被拉動, 否則太陽能其實仲係要觀望

        要炒既就可以炒返2轉, 建議用3800既窩輪出擊

        之前蟹左既朋友, 我認為可以趁反彈減持套現, 等市場話畀我地聽, 幾時先至再入市, signal應該昅實energytrend都幾足夠

        712依家都唔搞上1.4GW住, 以依家既ASP同POLY價差去計, 超求其咁估最盡都應該賺唔過2億, 畀10x pe都值廿一二億左右, 升到上2蚊呢個moment都已經可以走人, 睇錯咪最多追返, 我成日都係咁 😛

    • fatlone 說道:

      Jay兄, 最近個星期POLY價又跌快左, 712可能會反映硅料下跌呢個利好, 不過, WAFER都跌好多, Q3季報既主席COMMENT又搞到我唔敢買太陽能股住

      不過, 3800相對於712既premium, 理應會收窄

      如果看好太陽能, 我覺得出擊工具係3800既輪/牛(唔知佢有無出牛證) > 712正股 > 3800正股

  2. AhFai 說道:

    有睇,還會繼續支持!

  3. david395 說道:

    http://danielkyip.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=3185631

    由於太陽能市場的不確定性太高,錯選投資對象的可能性極大;林少陽在其第三篇專欄文章中指出,儘管保利協鑫(3800)可能是此刻市場中的最佳選擇,但其背後的各樣風險卻讓他不夠信心去將該股列為投資級別。『上兩期談到太陽能市場,表面看潛力很大。然而,當談到具體的投資對象時,我們卻無從著手。

    • fatlone 說道:

      david兄, 呢篇轉載值得一看, 佢仲講左3800既多晶硅總成本係28美元, 咁既話, 3800未如我地想像中咁暴利, 之前我地只知佢話佢生產成本係20美元左右1KG

  4. david395 說道:

    光伏业风声鹤唳 产业链动荡加剧面临困局 (1)

    10月18日晚11点左右,“尚德电力(STP.NYSE)将会申请破产保护”的消息在微博上被转发。随后尚德电力多位高层及管理层否定并澄清了该传闻。巧合的是,昨天多位光伏产业人士向《第一财经日报》记者透露,国庆节前后,另一家光伏龙头企业赛维LDK(LDK.NYSE)有可能申请破产保护的说法在业内流传甚广。随后,赛维LDK总裁佟兴雪对本报表示,公司运营一切正常,“破产保护”传闻不属实。

  5. Sing 說道:

    非洲太陽能市場正在升溫
    http://www.gcl-poly.com.hk/big5/press/news_detail.php?year=2011&id=80880
    3800的輪之前令我蝕大錢,但我確信我會從另一個輪賺它回來,只是現在買的不像先前的短期輪,而是2013年8月到期和行使價只是$3.34的輪。之前蝕掉的是因為到期打把,今次買輪,襯它價低買,實行當佢正價股咁,不過話時話,切勿大額。我買的是12323。

  6. Sing 說道:

    睇3800呢幾日的消息,他們正看準幫人起電廠這樣的大生意,他們又好有本事咁揾到一尐新項目,厲害。工程費加材料費,真係都幾和味,現在真的好過自己起電廠。

    • fatlone 說道:

      3800真係有呢個潛力, 而且都應該要行埋呢步, 最好食其實係做安裝呢一節, 其實光伏組件跌左咁多, 但太陽能整體成本並唔係跟住跌咁多, 如果有好似3800既廠商直接做埋, 我覺得會平得快好多

發表迴響

