卡姆丹克太陽能於今日創上市新低

上次的歷史day-low是2010年5月20日的1.22, 今天, 2011年9月22日是1.20

今天, 值得記念

我的博並不會於低谷中「摺埋」, 相反, 我會盡量多些發文, 在這裡見證這一刻

本篇發表於 卡姆丹克, 太陽能 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

11 Responses to 卡姆丹克太陽能於今日創上市新低

  1. chunwing0924 說道:

    Latest report from Oriental Patron:
    static.etnet.com.cn/pdf/dongying/dongyingjinrong201109221039.pdf

  2. steward 說道:

    fatlone兄,支持你,我是新手一名,但是留意你6個月了,有很多知識都在你那學習的,he

    • fatlone 說道:

      多謝你的支持, 想不到我這個專講太陽能的博客, 在太陽能股跌破金融海嘯價之際, 竟有新朋友到臨 🙂

      得閒多尐黎交流下:)

  3. Sing 說道:

    Hi, brother fatlone, it is in your expectation. You wrote on 23/8.
    出貨量預測:
    根據網友Daniel兄的回報, 400MW的新增產能會在下月全面投產, 以90%產能利用率推算, Q3的銷量大約是(200/12*2+600/12)*90%=75MW, Q3有機會可以大於這個數字, 因為有部份400MW的產能已經釋出, 幸運的話可達80MW, 今次稍為保守一點就以70MW做Q3的銷量
    If the cost can be reduced in this quarter, the result may be better.

    • fatlone 說道:

      Sing兄真夠朋友! 好在講左句"保守一點"姐! 自己講既野都唔記得, 真係跌到懵左…

      真係跌得好得人驚, 不過, 之前chunwing同gary兄佢地分享過712正係同sanyo同埋sharp試緊n-type, 呢樣野我覺得係證明n-type既潛力, 我斷估咁睇, 如果2間都傾得成, 就係簽2-300MW既訂單, 而且, 意義亦好重大, 日本兩大強者都可以做到佢地生意, 即係可以完全打入日本市場, 之前有唔少新聞都話日本市場會有增長, 日本既入場門檻好高, 中國得少數1線大廠有高效率module先打入到日本市場, 但我覺得, 日本仔係唔會用中國野, 我深信, sharp同sanyo會好賣過suntech, trina, 日本人出名鍾意用自家野, 日本增長幾勁, 其實唔多關中國廠商事, 但712就係少數可以食到呢條水既廠, utility scale既唔敢講唔會用中國野, 我覺得日本人(家用既)係用得起貴價hi-end panel, 用返自己國家既出品

      如果成功的話, 2012年, 卡姆丹克有望從真正意義上做到國際級. 真正成為wafer界既名牌, 呢一點係可以幫助到吸引類似TPG呢類鬼佬資金

      講到呢度, 我係度諗, 張總係咪專登唔想同大陸佬合作, 大陸咁多資金, 應該會有人同佢傾合作

      不過如果可以得到國開行眷顧就very good, 但係始終太細粒, 唔夠吸引

  4. Jay 說道:

    好耐無留言了!我還在等….等q3的「劣」績,見底需要的是確實的消息。

    • fatlone 說道:

      Jay兄, 如果Q3都仲賺到錢, 就非常犀利, 因為全個行業要搵到Q3仲有錢賺既公司, 係好難

      ASP可能會比市場平均來得好, 但係可能今季賺埋都係要黎cover支出同depreciation.

      踏入9月, 我見到wafer價係跌得慢左, 硅價係跌快左, 而睇情況, wafer跌速應該唔會加快

      呢個水位都只係僅僅為到皮費, 再跌就做一件蝕一件, 咁就一係停產, 一係摺埋賣盤唔做, 咁既就又可以令到其他生還者有更多空間, 最快見到既利好, 應該會反映在硅價上, 少人左demand不突止, 仲要同時將手上既硅料合約變賣畀人, 所以我睇硅價比起mkt consensus睇得更淡, 除非有重大利好突然令市場起死回生, 否則係呢個等死既過程硅價應該會保持較快既跌速

  5. david395 說道:

    Change horse to 2800 6808 lost a big deal in the last 2 months

發表迴響

