北控水務(371.hk)已達2條重要支持平均線

請看2張圖:

上圖: 三年日線圖, 請點擊看完整大小

上圖: 3年週線圖, 點擊看完整大小

我想, 大家都應該看得明白, 如果在未來數星期可以守穩250天線和50週線, 我就假設371已經中期見底, 我決意要賭這2條線的堅硬程度, 照道理此兩條線都是反映中期趨勢, 我相信北控水務中期來說表現都會相當不俗, 理應繼續向上

我認為2.3水平買入371輸面有限, 最理想的情況是一旦確認上述兩條平均線中期底部, 升幅應該很理想

我早前在2.47再次買回, 日前也在2.3左右加注, 現在已經來到這個地步, 對我這個北控水務關注者來說, 沒有理由不賭下去

再講多一點, 星期五我看到的買賣方分佈是, 賣方是大戶佔多, 午市尾段我看到在2.3的價位最高峰時竟聚集了高達3,4百萬股沽盤, 而經紀牌不足十個, 一般來說看到這個情況應該是不宜進場, 但是, 眼見股價已抵2個重要支持位, 而且, 每一個底部出現的時候, 又何嘗不是very discouraging的環境下誕生?

Blueblood兄說北控水務仍處於負現金流階段, 同時不能確定何時才會建立一個足以用內部資源去支撐發展的正現金流, 關於現金流, 我翻查年報, 管理層都有提及此事, 因為負現金流的數額非常龐大, 達34億元之譜, 所以管理層要交待一下, 年報說這個資金缺口主要由本年初供股所籌得約33億元以及有足夠的銀行備用貸款可作調動etc. 所以這個環節並不構成問題

我在2010年的業績第16頁中, 看到有一筆高達35.6億的雲南省BT項目還未結算, 我相信這就是巨額負現金流的主因. 希望可在半年業績中可以看到公司已經收回部份甚至全數款項, 畢竟三十幾億是個大數目, 對公司的財務健康有著重要影響

對於近日不斷下跌, 我不知道出了甚麼狀況, 希望可以在半年業績之前建立新升浪

本篇發表於 fatlone's view, 個股研究, 水利股 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

48 Responses to 北控水務(371.hk)已達2條重要支持平均線

  1. david395 說道:

    2628 rsi under 40 worth a shot

    ps not many ppl mention on discuss

    • fatlone 說道:

      我認為技術分析再配合基本因素一齊用會更好, david兄, 你覺得有乜野基本因素值得去買入中國人壽?

  2. CHUN 說道:

    你好樓主..我都持有不少371..希望大家研究討論一下..近日發現一則新聞..不知是否不利消息呢?

    运营污水处理项目工艺和电耗分析

    城市污水处理是能源密集的行业之一,高电耗造成了较高的污水处理设施运行成本,也加重了能源危机。据统计美国有60000多个供水长和15000多个污水处理厂每年消耗7500万千瓦时电脑,约占全美电耗的3%。随着我国城镇污水处理事业的快速发展,污水处理厂电耗占全国总电耗的比例也逐年增加。此外,从污水处理厂运营角度看,有资料表明,电耗是城镇污水处理厂的最大或第二大成本消耗,许多污水处理厂并没有将人员成本作为主要的控制因素,但对电耗提出了严格的控制要求和方案。
    针对此问题,《中国城镇污水处理市场系列分析报告(2011版)之一——污水处理投资运营市场分析报告》对我国目前已投运污水处理厂的工艺选择和电耗问题进行了统计和分析:
    截至2011年2月,运营污水处理项目所采用的工艺中,A/O、A2/O、SBR、传统活性污泥法和氧化沟是采用最多的5种工艺,占到全部项目的62.3%。
    从各种污水处理工艺所对应项目的单位电耗来看,上述几大类工艺,对应的单位电耗大都集中在0.2-0.5千瓦时/立方米,占到全部运营项目的63.0%。单位电耗在1千瓦时/立方米及以上的项目,仅占到全部投运项目总数的14.1%。
    从污水处理工艺的平均单位电耗来看,传统活性污泥法的平均单位电耗最高,约为0.3944千瓦时/立方米,其次为A/O和A2/O工艺,分别为0.3757千瓦时/立方米和0.3797千瓦时/立方米。氧化沟和SBR的平均单位电耗相对较低,尤其是SBR在0.3千瓦时/立方米以下。

    • fatlone 說道:

      hi CHUN兄, 新朋友, 打個招呼先

      你轉載既消息, 我認為影響非常輕微, 睇返污水處理既毛利率, 就算電費加兩、三成, 毛利率都可能只係下降幾個百分點, 我相信污水處理既能耗比起傳統用電大戶, 如水泥, 鋼材等重工業, 只不過係一小部份

      我直覺認為, 呢篇野係文中提及既報告既相關鱔稿, 可以不理

      現時水務股真正要關注既地方, 係佢既成長性, 以北控水務為例, P/E約30倍, 算係好貴既估值, 可能依家下跌既原因係因為咁, 因為佢太貴, 如果用返某D人好鍾意用既PEG做衡量, 增長要高過30%先為之OK, 因為咁樣PEG先細過1, 我個人睇, 如果佢今年得30%增長, 我會對自己好失望, 因為我會問自己點解用咁貴既價錢買一隻只係得30%增長既股? 如果我自己一開始就只認為佢今年只會增長約3成左右, 我諗我2.2, 甚至2蚊先會買入

      chun兄, 歡迎分享你既看法, 多謝 🙂

  3. CHUN 說道:

    FATLONE:

    我己持有371好幾個月了,看好十二五政策,中國水資源短缺及每年增長強勁才買它的.
    算是長線投資吧.無奈咁好慨念既公司,理感看高一線,但股價一直下跌..真的百思不得其解..

    不知道會否因以下的原因,希望大家比D意見..
    —因2月份2供1供股攤薄了股價.
    —母公司仲未肯注資.
    —負債太多了.
    —怕加息,令利息增加.
    —現金流少了,令投資新項目的增長速度減慢.
    —SALE IN MAY等..

    大家一齊研究下呢:->
    持貨既朋友唔好灰心丫…加油…我都相信自己既眼光!!

    • fatlone 說道:

      其實利息風險, 年報已經有提及過, 我相信管理層特登去整一個篇章去交待, 都可以收貨

      而且, 371有一樣野比國內業者有優勢既地方. 係371可以落香港借平錢, 但係大家都聽到上面係好缺水, 我覺得要水喉既"水壓"黎睇, 371應該堅過好多對手

      撻薄效應我諗係最大既死因, 因為2供1實在好狼, EPS即刻要跌33%, 希望今年既growth可以完全抵消到!

    • fatlone 說道:

      hi unknown 兄, 老實講我都唔係好明

      我既有限度理解係, 呢間美仕已經第三次要求增資, 今次伸手抽水既金額仲差唔多11億, 睇返個利率條款, 只係話"返總貸款金額附有與中國人民銀行人民幣貸款的三年基準利率相同的利率。" 即係唔係大耳窿, 其實呢次係第三次增資, 不過遠高過上2次

      再recap一下之前發生既事, 呢間美仕係一間合營公司, 負責大連BT項目, 而我既資料搜集得無錯既話應該係refer to 呢個project: http://dalian.runsky.com/2010-07/07/content_3633351.htm

      如果你睇返條link, 個project都係10.76億RMB, 不過依家要371將總泵水額加到2億美元, 希望唔係工程出左問題, 而係個項目係要咁多錢先夠做

      如果上年既營收主力係來自雲南昆明BT項目, 今年應該係呢個大連長興島工程

      我自己覺得係咁泵水就唔多喜歡, 如果係一早講明大約要用幾多錢, 再分段放水, OK, 畀大家有個預算, 依家再增資3次, 我覺得唔太好, 但係洗濕左個頭, 而合營公司(如果我無錯的話)371又佔6成, 一定要畀錢架啦, 唔畀唔通將個工程爛尾咩

    • fatlone 說道:

      搵到個新消息, 唔知增資係咪為左係長興島食更大既茶飯做準備:

      http://news.h2o-china.com/html/2011/05/1141306198791_1.shtml

      不過乜野風聲都無, 當新聞睇下咁啦大家 🙂

  4. CHUN 說道:

    唔知大家會唔會有D咩策略對LE排371既走勢..我在想371由2.21反旦,
    應該不會是個大V字強力反彈掛.想回升10%已很利害吧.10%左右先離少少場.
    再等等回落先再買番..唔知好唔好..問問大家意見..

    • fatlone 說道:

      hi chun兄.

      回升10%要睇下邊個位計, 如果係最底部反彈10%, 其實都唔算強勁反彈, 咁如果係以2.3向上彈10%, 就可以玩下波幅

      呢個時勢, 短期內有得食10%都唔錯, 我自己都有諗過反彈就將自己加注既部份食糊先, 不過暫時都未諗到食糊位係邊

  5. Galaxy 說道:

    fatlone,

    你好小弟第一次留言

    剛睇到HKEX 公告, 又再借15億. 其實先前佢組左個銀團貸款13億,之後又提左7億,要咁多錢我以為準備收購母資產, 到而家終於明白, 知道的錢係準備去左邊處用.

    正面去睇, 之前北控借果 13億好似係 H+2.05, 而內地三年期息率, 好似係 6. 雖然公司係係合資佔60%, 但淨收息都多千幾萬.

    而且再查一查大連長興島, 百度資料話"2010年,经国务院批准,大连长兴岛临港工业区升级为国家级经济技术开发区,定名为大连长兴岛经济技术开发区,实行现行国家级经济技术开发区的政策。" 睇來加大投資力度應該係吾錯選擇.

    何況係幫政府做野, 最多係賺小的, 但差吾多實賺.

    但係隻野次次好消息之後都出貨再靜一大輪. (不過小弟都準備長線持有, 吾太擔心短期升跌.)

    • fatlone 說道:

      你好, 新朋友 galaxy兄

      長興島仲有好多project要搞, 睇下呢個武先生係咪D猛人, 有本事同371爭返幾個項目返黎, 如果唔係, 相對依家中國對貸款既需求, 幾厘既息差其實唔算係乜, 好多大陸公司係借緊十厘以上, 咁呢間係合營公司, 唔會咁做既:)

      我一開始就認為, 母公司注資既方式, 係會以印公仔紙支付, 因為如果我無錯的話, 先前話過配股收購, 而呢一點好重要, 因為母公司要貨唔要錢, 顯示大股東想養大D北水先

      咁我可能係我估錯既, 唔知6月時會唔會公佈注資一事呢?

      歡迎galaxy兄多D黎交流:)

  6. Unknown 說道:

    2.27入的今日已走,拉低返2.47入的平均價
    其實都算系甘,呢期好多股比人洗到阿媽都吾認得,好彩自己D無中招

    • fatlone 說道:

      我既平均價要比依家入多起碼60%先拉到2.47呀陰公…

      卡姆丹克一早就唔認得呀媽喇 😦

      我會接近50週線加注, 細細注咁吸, 而應該唔會動用現金住, 會賣住其他股咁換住換住去, 開刀對象應該係卡姆丹克為先, 3蚊既712真係唔想沽, 不過, 呢個時候好似未係時候提高持倉比例

      北水6月可能有野睇

  7. 小金仔 說道:

    北科(大连)投资有限公司

    “大连东北亚航空城”为美仕国际投资集团旗下的航空产业。美仕国际投资集团是一家在香港注册的国际性投资机构,是美国花旗集团、DAC、CUBE、北控水务集团等国际投行的投资战略合作伙伴。它集聚了同行业的中外金融机构,建立了资本市场资源调控的互利机制,以良好的融资能力、成熟的投资客户群体、高效的资产配置、科学的运营模式,在特殊资产、水务环保、通用航空、生命健康等产业投资方面,创造了良好的经济效益和社会效益。美仕集团秉承“厚德载物,以仕为本,追求卓越,美致上善”的企业理念,以一流的人才队伍,一流的运作模式,立足中国东北市场,辐射全国,并联手国际一流资本,共同打造着高水准的投资领域产业集群。目前因集团旗下公司业务发展需要,诚聘大量有识之士加盟。大连东北亚航空城建设有限公司“东北亚航空城”位于大连经济技术开发区,占地15平方公里,总投资15亿美元,是国际资本和国际航空专业机构共同创立的全世界第一家以航空工业为基础、以航空服务业为主导、以海滨航空小镇为依托的航空之城;是以“直升机总装制造,民用运输机维修改装,航空展览与物流、航空运动与旅游、航空商务与论坛、航空教育与培训、航空疗养与度假”为核心内容的航空产业集群;是未来的东北亚航空产业基地、航空保税物流基地、航空运动旅游基地、航空教育培训基地和航空疗养度假基地。北控(大连)开发建设有限公司:北控(大连)开发建设有限公司是美仕集团旗下以市政公务设施、水务工程建设与管理等为经营范围的公司,成立于2010年6月21日,是由美仕集团与北控水务集团共同出资兴建的合资公司,公司注册资本为9800万美元。公司坚持以利用大连长兴岛临港工业区优越的投资环境和良好投资政策,采用先进生产技术和生产设备以及科学的经营管理方法,生产制造在中国和国际市场上具有竞争能力的水务相关产品。公司目前已成功中标长兴岛污水处理厂污水管线二期项目,该项目标志着北控进军中国水务项目已迈开坚实的第一步。同时也显示出北控作为一个新建企业优于其他同类企业的专业实力。

    • fatlone 說道:

      hi 小金仔, 新朋友, 先打個招呼!

      多謝你的分享, 讓我們更加了解美仕的背景

      你也是北控水務的股東? 歡迎分享你的看法 🙂

  8. 小金仔 說道:

    美仕国际投资集团是美国投行企业在香港创立的国际性投资机构,主要从事大型项目投资和特殊资产投资及管理。它集聚着同行业的中外金融机构,建立了资源调控的互利机制,以强大的融资能力、成熟的投资客户群体、高效的资产配置、科学的运营模式,在特殊资产收购与处置、企业改制与重组、商业品牌策划与推广、农业园区建设与管理等方面,中西合壁,张扬特色,为战略投资人和合作伙伴创造了良好的经济效益和社会效益。

  9. dim 說道:

    升左3日 依家又無力升啦…

  10. Unknown 說道:

    昨日记者从东莞市物价局获悉,近日广东话省物价局、省水利厅联合决定,自6月1日起,调整东深供水工程东莞至深圳沿线供水的价格,其中东莞涉及的8个镇区(桥头、常平、黄江、谢岗、樟木头、清溪、塘厦、凤岗)供水价格平均将提价0.176元/立方米。

      “供水价格提高了,势必影响到终端居民用水及商业企业用水的价格。”东莞市物价局价格管理科科长黄鹤权告诉记者,此次供水价格的提高,对8个镇区的影响不一,年内物价部门将专门对此进行成本监审,并召开听证会。待最终终端水价调整方案确定后,再调整居民及商业水价。据透露,目前听证会的具体时间暂未确定。

      调整幅度:供水价格平均每立方米涨0.176元

      “东莞由东深供水工程供水的8个镇区,供水价格自2004年10月1日后就再也没变过。”东莞市物价局相关负责人告诉记者,现行供水价格已执行超过6年,在这期间各镇区供水量和供水成本费用都发生了变化,“尤其是水资源费的上涨,进一步加大了供水成本。”

      自2009年4月1日起,全省开始调整取水水资源费征收标准,其中地表水征收标准由原来每立方米0.025元左右统一提高到0.12元。“涨了将近0.1元,而在现行东莞至深圳沿线供水价格中,东莞境内供水价格根本没有计征水资源费。”该负责人称,成本不断上升,供水价格上涨压力大。

      记者从省物价局了解到,目前,东莞至深圳沿线供水的价格,按抽水梯级和工程投资状况分为11个供水区间,其中东莞境内9个供水区间,平均供水价格为0.404元。经省物价局、省水利厅以及深圳市和东莞市价格主管部门共同对东莞至深圳沿线供水的成本费用进行调查核算,此次东莞地区将平均提价0.176元,深圳地区平均提价0.1395元。

      “用户终端水价的确定,要根据水利工程供水价格,自来水价等几个环节的价费构成而定,属于市级政府定价项目。”省物价局有关负责人称,东莞市东部地区有桥头、常平、黄江、谢岗、樟木头、清溪、塘厦、凤岗共8个镇区使用东深工程的供水。

      这8个镇区若要调整水价,必须严格按照有关规定,认真履行成本监审、听证和审批等程序。这也意味着,东莞8个镇区的终端水价即将上调已成定局。

      终端水价:听证后再做调整 镇区间调幅不一

      “终端水价要调整,一定要先举办完听证会再说,且镇区之间的调幅肯定会存在差异。”黄鹤权透露,这8个镇区虽然都依靠东深供水工程取水,但取水的比例不一样,因此此次该工程供水价格的调整对镇区的影响相应有区别。

      “有些镇区,如桥头,它本身就有自己的水库,因此从东深工程取水的量就少,那么水价调整的幅度就可能相对较小。”黄鹤权说,像塘厦、凤岗这类靠近深圳的镇区对东深工程的依赖比较大,因此所受的影响将最大,“目前初步核算,光桥头跟塘厦这两个镇的源水价格每立方米就相差了0.5元,因此届时的终端水价也会存在较大的差异。”

      目前东莞市水价改革主体可大体分为四部分,即主要有由东江水务公司供水的13个镇街、大市区(4个城区)、由东深工程供应原水的8个镇区以及东江沿线的7个镇区(共计32个镇街)。现在13个镇街水价已于去年12月上调,而大市区的水价调整也已进入议程。“待大市区水价听证会6月份召开之后,物价部门将抓紧开展东深沿线镇区水价改革。”黄鹤权称,目前东深水价改革听证会具体时间暂未确定。
    鄉下加水價

    • fatlone 說道:

      thx a lot unknown 兄

      東莞同深圳唔係北控供水既地區(就算有都唔會佔好多), 所以文中提及既加價唔會對371既收益有影響

      不過, 如果呢個報道可能會係一個預示, 加水價或會成為一個趨勢

      現時北水既增長唔係靠水價加幅, 不過, 至少一樣可以肯定, 係唔會減先, 好多野失驚無神話減價/限價, 相關股票就即刻跌到無晒朋友, 371唔會有呢個風險先

  11. Galaxy 說道:

    供水業務利潤只佔北水全部利潤2-3% 我估加水價對整體利潤影響應該不大. 反而個人覺得, 引用內地網站 –“中国水网记者于今日(5月16日)获悉,襄樊水务集团招募战略投资人项目(以下简称“襄樊水务招商项目”)拟将自5月中旬起进入谈判阶段。北控水务集团有限公司(以下简称“北控水务”)和中环保水务投资有限公司将分别以第一中标候选人和第二中标候选人身份与襄樊水务集团有限公司(以下简称“襄樊水务集团”)展开谈判。" 好似fatlone兄咁講, 希望六月有好消息.

    • fatlone 說道:

      hi 銀河兄

      我都有睇過呢單野, 不過我之前睇過北水本來又係有單野係第一位候選人, 外界都覺得佢十拿九穩, 點知好黑暗地畀左第二個, 希望唔好再發生係佢身上, 呢單野係D內地網友講, 不過, 都唔算係D乜野超大型項目, 371大把係手, 呢件事只不過係想帶出, 有時投標呢家野好黑暗, 雖然大家都心裡有數…

      我真心覺得接近250天線/50週線呢個位真係無乜得點輸, 我係睇今年可以上返3.0, 係我略為保守既估計, 無乜科學計算, 只係覺得今年都可以維持幾好既增長, 就算個純利數字唔會爆升, 可能係盈利質量會變好, 意思係生意額少左, 但毛利率又升返

      今年我相信年賺過億既北京水廠會注入371, 問題係會用咩代價去支付, 個人都係睇印公仔紙去換, 堅持母公司要再養大D先開始劏佢黎食(我指配股畀街外人, 甚至配埋舊股)

      • Galaxy 說道:

        fatlone,

        同意你所講, 果間公司資產得2億幾,吾算乜大數目(同埋幾多負債下), 不過吾知之後既發展會變成點.

        而供股文件好似有講過注資代價, 會用以股代錢, 而換股價就好似係 (供股除權價 2.xx 再打個 85折.)

        未來我反而真係想睇下個海水化淡會點走, (但係聽講個化淡水價幾貴下, 每噸多成3.x) 不過今年又大旱, 睇下會吾會加大力度係呢方面. 始終, 餓可以食小餐, 無水就…….死得.

        睇圖我就吾多識, 不過供股果陣我都set過 $3 走1/4, 可惜當時差一格, 結果一路回到而家 哈哈哈.

        • fatlone 說道:

          你指既"果間公司"係話北京水廠?

          海水淡化係371最重視既項目, 因為最常被提起既項目就係曹妃甸既海水化淡工程

          關於海水淡化, 我都做過少少既research, 國家都幾落力搞呢樣野, 而海水淡化既主要競爭對手係南水北調工程, 我印象中, 係相關係文章有講過, 海水淡化(定話南水北調, 唔太記得, sorry:P), 成本係去到成6元RMB/噸, 所以4蚊唔使都應該有競爭力

          內地有實力既水股炒到天咁高(7,80倍P/E, 超癲, 好多大陸水股大部份既增長都不及371), 希望有內地既朋友幫幫手, 炒下香港既水股, 我執意重注371, 除左係覺得呢個位係底部區域之外, 我感覺到係不久既將來, 水股將會重新成為炒作對象, 有玩開371都知道呢排都有D政策風聲, 依家就等國家落實, 我個人覺得唔會係好耐既事, 用2.3x去坐住等無乜壓力, 我認為係可以邊等邊升, 可能慢過好多股, 但係我預留畀371既資金既打法係重注等食大茶飯, 我等佢爆, 咁好彩真係爆到, 再同各位371戰友興祝一下:)

          712算係我呢個blog成立以來第一個代表作, 我真係好希望371會成為第二個, 因為只有371既注碼比得上我當時重注過既712

          勁長氣添 🙂

  12. CHUN 說道:

    其實我仲想加注371的..不過又怕會好似上次咁要供股..現在留一手..
    怕冇得供而攤薄利潤,唔知大家講更母公司注資大計係點既呢..
    我指用新股黎代注資代價個PAST..

    如果冇LE個供股既考慮因素..我是會加注的..大家可否比D意見??

    • fatlone 說道:

      hi chun 兄

      我認為短期內供股既機會好低, 唔使擔心要供股, 上次咁大規模供股相信係迫不得已, 因為借得太多錢, 趕住還錢先至要咁做

      注資應該係發新股畀母公司既形式做注入, 而網友galaxy兄都提過代價係除權價再打個85折, 確實係點到公司公佈落實作準, 就算知道換股價, 都未知會以乜野估值做注入代價, 我相信點都會平過371本身既估值(約30倍)既, 有信心即使發新股都唔會撻薄EPS

      我最關注既係, 母公司係呢次注資係會發新股畀自己加大持股量, 還是會發新股畀街外人自己抽水算數, 我好唔想後者會發生啦, 我唔覺得兩個幾既371係好貴, 貴到配畀其他人抽水都對唔住自己果隻

      一切都只係我既預想, 希望心入面個劇本可以繼續落去

  13. Galaxy 說道:

    有興趣睇個代價股份價格(1.9788)可以去
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20110126/LTN20110126454_C.pdf

    第25至27頁.

    至於會吾會再配股, 就要睇股東大會投票投成點. (詳情可以上 hkex 睇返六月個股東大會動議事項 :))

    個人意見, 如果北控出得個(1.9877)呢個 85% discount 價, 我覺得佢都係想自已增持多, 何況, 之前北水簽的銀團貸款, 好似講明要持股35%以上先得(而家約44%). 所以我吾太擔心.

    現價值吾值就真係見人見至, 但係我就覺得2.32 同 2 蚊係一個非常值得參考價格 (供股價/注資價.)

    我都同意blog 主所講, 內地的水股真係炒到………..雖然重輸緊錢, (好彩吾係等錢駛) 不過其實我都無擔心過, 哈哈哈.

    • fatlone 說道:

      我真係抵打, 玩咁耐371, 都搵唔到呢份野, 寫明晒個發行價, 再一次證明網友既交流互動係非常重要, 多謝晒galaxy兄!

      2.32又正好係重要支持位, 又會咁橋, 我會睇住呢個位增持!

      唔知邊度黎既勇氣, 我決意要重注371贏鋪和味既, 雖然依家同你一樣係371身上輸緊錢!

      • Galaxy 說道:

        http://www.bewg.com.hk/gb/news/press/p110601.pdf

        網站又有新消息,

        睇來係好事, 不過同時係咪話佢好等錢駛? 又或者間公司又有新發展? 連前之前北水借果的, 聯營公司有多成差吾多二十億吾知用來做乜. 如果近來無新消息公佈佢地有新job. 就真係要小心佢地借吾到錢(雖然我覺得機會好微.)

        Fatlone, 希望大家可以冷靜討論呢隻股, 分享認識多的關於公司既資料, 我最驚就係因為大家都持有隻股票, 係到寫(通常都係利好),係到睇都係想股價上升, 到最後影響決定. (自已試過吾小次.)

        • fatlone 說道:

          galaxy兄, 我都有睇過呢篇新聞, 我個人看法係正面, 原因係371諗到以呢個模式去搞BT項目, 解決左BT工程其中一個最大既短板, 就係會搞到個現金流好差, 呢一著加速資金回籠, 減輕資金壓力

          我覺得銀行肯幫人頂數, 371要畀返D著數佢, 所以我預計毛利率會再跌, 不過計落都有著數, 工程耗用既資金都係借返黎, 咁早D收錢就可以早D還錢, 可以慳返利息, 可以抵消部份影響

          而最大既利好, 係接工程可以接密D, 可能三年只可以接十單工程, 依家可以接夠十二單, 接工程密左, 可以更快搶佔更多市場, 做到全國都有exposure, 全國都播種, 搏佢接住落黎會再添食, 就好似貴州既水務工程, 本來係投資7.5億入股當地既水務公司, 而有新聞稿話會繼續合作, 總投資額去到100億(聽住先, 不過打個七折都唔錯)

          再講下冷靜討論呢方面, 我同你一樣都試過有呢個情況發生, 我自己就係晨訊科技同埋三江化工一役, 而前者我仲未搵到死因, 但有一點經已足夠令我沽貨, 就係大股東減持, 減持數量仲唔細, 其間公司無出現過問題, 而到左止蝕位都已經斬左纜, 到依家仍未見過止蝕價, 又或者, 佢跌係因為同業中國無線都跌好多, 所以佢都要跟掛, 佢未識回升我暫時都唔會睇返佢

          三江化工呢, 又係一面倒看好, 但死因都係超乎預計, 一就係主要產品價格急跌, 真係突然之間跌好多, 之前仲話需求好強烈, 轉頭就跌, D大佬(中石化, 中石油)話要跌, 唯有照跟, 而同時原材料價格又無跌, 即係硬食; 而咁唔好彩上星期二三線股畀人洗倉, 所以就好傷喇, 不過佢現在已經反彈上我第一次減持既價位, 暫時都係以觀望態度面對

          睇返371, 依家2.3x同250天線同50週線相當接近, 點睇都唔係D乜野高位又或者係超買位, 而公司最近開始會更新網站既公司新聞, 係之前未見, 我好少見有公司會有咁多野同人講, 代表公司有野係值得一晒, 可能係小事, 可能對股價無影響, 但係畀人感覺, 371係做緊野

          仲有, 股價一路下跌既同時, 注資依然未實行, 即係呢鋪糊仲未食

          再提一提就係371係全年年報提到, 有一半產能仲未開始投入營運, 一旦通水就應該可以有過億盈利, 去年全年都係賺5.13億, 基數唔算高, 多1億就係20%增長

          仲仲仲仲有, 就係如果今年係"加水價元年", 水股好大機會被重估! 其實以371既規模, 只係賺幾億一年(已經包埋BT項目), 實在太唔像樣, 係因為水價太低既緣故, 如果唔係, 單係供水同污水處理, 我覺得都可以賺到呢個數

  14. dim 說道:

    北控水務(00371)宣布,劉凱已辭去公司之執行董事職務,及柯儉獲委任為執行董事以填補因劉凱辭任執行董事而產生之臨時空缺,並由今日起生效。

    唔知係好定唔好呢

    • fatlone 說道:

      只係一個高層, 而唔係key person, 唔使咁緊張, 如果主席張虹海, 或者CEO胡曉勇呢2個位置有變動, 就要注意, 不過胡總(及相關人等)係第二大股東, 個人利益與371連成一線, 所以唔使擔心

      張主席係北控集團屬於副主席級人馬, 係集團主席王東之下, 而又同另外幾位副主席平起平坐, 張主席鍾意冒險, 之前都有新聞稿話佢帶班同事去行沙漠, 我覺得佢幾有趣 🙂

    • fatlone 說道:

      可能我太睇小劉先生, 以職位上黎講, 其實都好key下, 不過, 呢D執董位調黎調去都好正常

      聽人講, 如果換CFO就比較煩D, 可能盤數有問題, 咁劉先生唔係CFO就無呢個疑慮啦 🙂

    • fatlone 說道:

      Hi ACER ching, 我都有諗過share出黎, 遲下再post返出黎先, 先前網友話張化橋喜愛水務股, 佢依家好似仲有keep住睇喎

  15. Galaxy 說道:

    Fatlone, 正如先前所講, 我都有貨, 所以我都係望佢升, 不過, 當你同我都知道佢有咁多好消息, 但係股價都吾上, 係咪即係代表的乜野? 我就一定打多個問號先.

    我絕對認同你所講, 公司回水快左. (做工程通常都要一年後先收埋尾數) 當然係有著數. (雖然暫時只係間聯營公司公佈左有咁做, 無話過其他project 可以咁做.) 但從另一方面去想, 錢…..係多左喇, 但你吾用來開新工程,( 直至現在都未有公佈) 我就真係擔心佢吾知做乜, 前前後後成二十億. (早拎果五億係要比利息, 而且果畢錢只限聯營公司用, 但佢又話工程於七月會完成), 所以我會話要好好睇住佢, 呢二,三個月有無公佈話接新工程, 如果吾係我就真係好疑惑…….(當然可能我多疑, 想多左, 但係都係想提出多一點需要注意既地方) 從正面去想, 當然係三軍未動, 糧草先行, 搵定錢, 準備開新job.

    我都多口答句嘴, 講講關於換人. HKEX 公告話 柯先生係北控副總裁, 點計, 就算未必係好消息, 都吾應該係壞消息掛. 哈哈哈….

  16. 小金仔 說道:

    財經消息 張虹海:北控水務(00371)計畫發行20-30億人民幣債券
    通訊社報導,北控水務(00371)主席張虹海表示,公司計畫在港發
    行規模20-30億元人民幣的3年期離岸人債。他稱,公司已獲中國有關當局批准,將離岸籌集
    的資金匯到國內,以供旗下國內供水和污水處理業務發展用。
    他透露,本港低息的人民幣債券市場是公司選擇到港發債的原因。他料,公司將於月內稍後
    時間舉行投資者簡介會,又期望發債盡早完成。
    接近消息人士透露,美銀、星展、高盛、麥格理、摩根士丹利及渣打將為該發債聯席賬簿管
    理人;而北控水務將於周一起會見投資者。

  17. 小金仔 說道:

    北控水务集团是香港联合交易所主板上市公司,是国内具有核心竞争力的大型水务集团,在全国拥有90多座自来水厂、污水处理厂和再生水厂,实际控制水处理能力超过900万吨/日,在“2010年度中国水业十大影响力企业”中排名第一。近年来,北控水务集团旗下企业在贵州相继参与了多个项目的投资、建设与运营,业务范围囊括水务改制、环境综合整治、市政基础设施建设、土地整理等多个方面。

    2011年5月4日,“贵州·香港投资贸易活动周”在香港举行。贵阳市市长李再勇在副市长季泓、秘书长丁雄军以及其他赴港参加本次活动的相关领导陪同下与北控水务集团进行了深入交流。北京控股集团总裁、北控水务集团董事局主席张虹海及北控水务集团总裁胡晓勇在集团会见了李再勇市长一行,双方就进一步深入合作、携手发展举行了洽谈会。会后,李再勇市长一行在北控水务集团总裁胡晓勇、北控水务集团副总裁、贵州北控城投投资有限公司董事长侯锋及北控水务集团副总裁李海枫的陪同下参观香港联交所。”

    在洽谈会上北控水务集团董事局主席张虹海详细介绍了公司发展历程、规模、行业地位及未来规划,并表示北控水务集团为加大在贵州的投入,已于今年年初专门在贵州成立了贵州第一家外资投资性公司——贵州北控城投投资有限公司。秉承诚信原则,抢抓机遇,北控水务集团将在贵阳现有投资规模的基础上继续加大投资力度,与贵阳市政府建立更深层次的合作关系,共同推动贵阳经济发展。李再勇市长对北控水务集团在贵阳的发展和对贵阳基础设施建设的支持给予了高度肯定,并表示贵阳市政府将积极继续做好服务工作,争取更多的有利条件支持北控水务集团在筑城的发展,同时也对北控水务集团的发展前景提出了殷切的希望。此次考察,双方为下一步发展合作奠定了基础。

    积极促进“十二五”规划 毕节市引进重大投资项目

    5月5日,国有控股港资企业——贵州北控城投投资有限公司(以下简称“北控城投”)与毕节地区行政公署及毕节市国资委签订了多个毕节城市建设重大项目投资协议,本次签约项目有:合作成立毕节市水务有限责任公司(每日生产量12万吨/天)和毕节市第一污水处理厂(每日处理污水8万吨/天)投资建设毕节市第二污水处理厂(每日污水处理5.5万吨)、小坝工业园区自来水厂(每日生产量9万吨)、小坝工业园区污水处理厂(每日污水处理7万吨)及对小坝工业园区内规划市政道路及管网进行投资建设,为本次活动划上了圆满句号。

    据悉,本次签订的协议内容涵盖了毕节市自来水供水系统建设、新增城市污水处理系统、城市基础设施建设等多个方面。这是继北控城投以7.21亿元收购贵阳自来水厂参与贵阳供水总公司45%股权后在贵州的又一重大投资。

    毕节是我国西部大开发的核心区域,也是经国务院批准建立的“生态建设、开发扶贫”试验区,自然条件优越,资源丰富,但一直缺乏外来资金的大量投入。此次,北控城投对毕节市的多项重大投资将率先为国有企业在“十二五”西部大开发中发挥积极作用及示范性榜样。同时对毕节地区贯彻落实贵州省委、省政府“十二五”期间实施工业强省战略和城镇化带动战略精神、加快毕节地区工业化、城镇化的发展进程带来积极促进作用。

    据悉,北京控股集团系中国企业500强、北京市最大的国有企业之一,贵州北控城投是北控集团旗下企业,是北控水务集团面向贵州省资金、技术和管理的输出平台。该公司于2011年1月12日正式挂牌成立,注册资金1亿美金,是贵州省第一家外资投资性公司。公司秉承了集团“资产重组、业务整合、体制改革、机制创新”的经营理念,以“能源合一、服务合一”为宗旨,在服务贵州市民的同时积极向外发展,坚持以投资市政基础设施建设为主体,同时投身于控股房地产、水务策划包装,致力于市政基础设施建设、公用事业投融平台、环保事业等多项促进城市建设与经济发展的公共服务。北控城投以立足贵州,面向全国为企业目标,自成立以来,以专业能力进行多项重大投资,为资金实力奠定基础。据北控城投相关负责人介绍,此次北控城投对毕节市的多项投资仅仅是北控城投2011年在贵州的投资发展计划之一。北控城投非常关注贵州的区域发展,未来两年的投资范围将覆盖贵州多个地区,在贵州的落地项目投资总额将超过100亿元。在为贵州“十二五”工业化、城镇化更好更快发展提供专业支持,同时推动贵州经济大发展。

  18. 小金仔 說道:

    6月13日,市委常委、常务副市长马长青会见北京控股执行董事、总裁、北控水务集团董事局主席张虹海。马长青表示,贵阳市政府将全力支持和配合北控与贵阳市的合作项目,超前谋划,力争把项目做强做大。

    会上,双方就贵阳水务上市及资产整合,花溪环境治理及土地整理,花溪区高尔夫项目等有关工作进行了交流讨论。

    张虹海感谢贵阳市一直以来对北控的支持。他说,从贵阳市的实际来看,水务工作需要一体化运作,成立的上市公司必须要成为一体化公司,不能只是一部分,不能只是单一的供水公司,需要将污水处理、垃圾处理等纳入公司运营范围,使公司具有更强的竞争力。北控希望贵阳市政府能全力支持,成立相应的领导小组,全力推进各项项目合作;希望贵阳市的各相关部门能打破部门的管辖范围,共同合作,推动项目的发展。同时,北控也会尽可能的发挥自身的实力,为贵阳市争光添彩,更好的促进和推动贵阳市的发展。

    马长青对张虹海总裁一行的到来表示欢迎。他说,贵阳市相关部门与北控对合作项目做了大量的前期工作。贵阳市目前资本运行能力不高,发展仍存在很大的压力,在利用资本推进城市建设等方面仍需要学习。此次与北控的合作,贵阳市不仅在技术资源方面可以与北控进行合作,还可以在人才资源等方面与北控合作。贵阳市将抓住此次发展机遇,加紧完善基础设施建设,并培植相关产业,把北控作为战略投资者,全方位合作。各相关部门要有紧迫意识,打破部门利益,盘活资产,把资源捆绑起来整体考虑,超前意识,细化工作,全力配合北控,把项目做强做大。

    • fatlone 說道:

      多謝小金仔兄既分享 🙂 原來已經去到900萬噸了, 2010年報應該係六百幾萬噸, 睇下今年半年業績可以增長到幾多

  19. Do寶爸 說道:

    北水呢今日跌得咁急, $2話穿就穿, 係咪要試下$1.8先呢?!
    我自己暫時入貨既平均價都係$2.3左右, 暫時仍然持有

    • fatlone 說道:

      hi Do寶爸兄, 連250天線都穿埋, 向52週低位進發, 唔估底喇, 我對北水既前景依然沒變, 我期待半年業績上面, 究竟市場既走勢係正確還是錯誤既反映

      跌市莫估底真係無錯, 所以我依然保持細注慢吸, 不過越吸越蟹, 都好難受

      如果小金仔兄分享既報道無放流料既話, 2011年中既水處理控制量達到每日900萬噸係一個幾厲害既數字, 2010年底係六百幾萬, 即係半年增長4成幾, 我覺得呢個成長力度對得住佢高負債既代價

發表迴響

