20110504戰況速報

今日進行了數個動作, 全部在尾市進行, 買進和沽出價同樣地不理想, 今天整天在外, 要到尾市才能操盤, 難道是上天都不太想我進行交易?

沽出的有:

1)北控水務, 在2.41沽清餘下倉位, 這部份蝕10% (可以一提的是另一隻水務股中國水務(855.hk)在今天表現頗硬淨, 升約1%, 不過我對855沒有興趣)

2)天能動力, 在3.9沽清, 連手續費蝕1毫左右, 但在臨尾數分鐘抽高至3.99收市, 距離我的沽出時間只差數分鐘:(

3)晨訊科技, 在1.47全數沽清, 在上個星期, 我才知道2000為何如此差勁, 我百思不得其解, 公司是好公司, 主席應該是正派之人, 毛利率在改善, 訂單情況比往年要好, 那究竟是甚麼原因股價沒有起色? 答案應該是來自TDR. TDR本身不是利淡, 問題是這次TDR有一半是舊股, 比例已經很高, 單憑這一點已有足夠理由不去沾手, 更壞的是, 這些舊股全部來自大股東, 在aastock的權益披露中主席王祖同的股權由57.54%, 中間加上TDR的撻薄效應, 降至44.84%, 這是個不少的降幅, 這次TDR的配股價是港元1.63, 我想像不到在這個水平大股東也會作出如此大比例的減持, 我對他這個行動極之失望, 1.63絕不是甚麼高位, 仍要作出這個動作, 可能是管理層預視前景會轉壞, 又或者, 只是主席準備退休套現吧… 但他不是有個兒子在當第二把交椅嗎? 算吧, 主席也減持, 我也無謂再作艇戶守下去, 升穿主席的減持價再看看

希望之前因為我的分析而買進的網友, 會比我早斬攬

今天同時進行數個買進:

1)卡姆丹克, 在4.28加注, 買完即坐艇, 如果連剛披露減持的public mutual早前的入手價4.2水平也守不住, 此注會沽掉, 賭它可以守得穩20天線, 為何太陽能板塊會被洗? 油價有跌嗎? 另外, 我對public mutual的減持行動有點失望, 連大戶也短炒?

2)三江化工, 在3.3加注, 買完再次即坐艇:( 記憶所及, 一旦油價急跌, 新能源股就會跟跌, 照此思路, 三江化工可作少許對沖作用, 油價下跌2198的原料乙烯應該會相應下調, 而基於下游需求依然強勁, 售價可望保持堅挺下, 利差會擴闊, 不過這個理據較為次要, 公司的基本面和前景才是關鍵

3)鐵江現貨, 在2.48追入, 去年沒有盈利, 今年大行們也預計沒有盈利, 不要問, 只要信, 資金與圖表告訴我動力勁到爆, 既然沒有基本因素可言(應該說以我的智慧參透不到), 那就純粹"搏大霧"先炒為敬, 注碼不大因為注碼控制風險, 如果走勢保持強勁,  可能會將倉內其他股票沽出用作加注, 沒有盈利就連P/E也不用看. 今天的走勢是高開後跌至中午收市, 午市之後再爆上高位, 以接近day high收市, 走勢給我有點信心, 放手一搏臨尾追入; 股權分佈方面, 第一與第二大股東加起來持有約72%股權, 我可以說這是「貨源歸邊」嗎? 我當這72%沒有變動, 那麼只有28%街貨吧… 這方面, 我要請教一下湯財兄

這數天組合價值大跌, 既然如此就在這一天來個大換馬, 究竟是越換越頹, 還是換出個未來?

本篇發表於 交易記錄 並標籤為 , , , , 。將永久鏈結加入書籤。

13 Responses to 20110504戰況速報

  1. Gary 說道:

    fatlone 兄真係好有膽量, 我呢排經常睇 1029, 但都未入, 一路等佢睇下可唔可以落到 $2, 估唔到佢今日甘強, 至於 2198, 呢排都多左留意

  2. Keane 說道:

    報下倉
    819 依然未斬
    但358 個勢要補裂口位, 斬
    今日買入3800 同2198
    但2198 係今朝買入, 如果有留意就知咩事
    上就升,下就跌

    • fatlone 說道:

      keane兄, 819臨尾幾分鐘畀人連掃8格, 由3.91谷返上3.99收市, 應該可以睇多陣, 不過我成本價高, 又想黎個大動作, 一次過斬晒佢算數

      2198應該10天/20天線有支持, 呢個位入應該捱2毫子左右, 加下加下, 依家係重鎚2198, 希望唔好重鎚邊隻就衰邊隻啦:(

  3. 股市煉金術師 說道:

    同Gary兄一樣,小弟不得不佩服fatlone 兄的膽量和貫徹始終地執行止蝕的紀律。

    街貨流通量少不代表股價會炒上,有時反而流通量多更能刺激成交量及股價上脹。=]

    • fatlone 說道:

      hi 煉金術師兄, 應該是首次留言吧, 打個招呼先

      如果我連"割禾青"都咁有紀律, 應該可以再輸少D, 以後會連套利呢一方面都會有紀律

      關於流通量, 煉金兄既理據我以前都聽過類似, 我自己咁睇, 流通量少代表"較大機會"波動大(因為流通量細也可以長期單邊市, 如2398), 流通量大代表個trend既可信性較高, 因背後推動的資金量較大, 我會視資金量多寡作為一個重要的可信性判斷

      歡迎多D黎交流, 呢度越來越多高手, 希望大家都可以彼此有所得著:)

  4. Gary 說道:

    尋日全線太陽能股比人洗倉原因搵到了.

    義大利調降太陽能補貼將降45% 太陽能類股走軟
    義大利太陽能發電市場自2007年開始興盛起來,其規模僅次於德國。世界第二.
    德國太陽能巨擘SolarWorld AG下跌2.44%,收10.19歐元。太陽能電池大廠Q-Cells SE跌4.49%,收2.66歐元。德國太陽能逆變器(PV Inverter)大廠SMA Solar Technology跌4.18%,收76.37歐元。

    業界估計新法規將把今年度補貼降低22-30%,明後年各降23-45%、10-45%。短期內全球產業將因該國未能立即替換補貼措施而受害。

    • fatlone 說道:

      thx gary兄

      我以為先前意大利已經確認左佢個大計, 點知原來公佈極都有既好似 😦

      市場呢幾日係反映緊德國果邊既情況, 太陽能股可能已經短期見頂, 相反核電股有起色, 今日第二日都有升, 要留意

      • Gary 說道:

        核電股有起色, 係因為巴菲特前日出來撐場, 國內核電股系前日已爆升, 係香港尋日晏晝至爆上, 唉, 估唔到條老巴會出來講, 執輸.

        • fatlone 說道:

          thx gary兄again

          要留意係, 連風電股既金風都爆過下, 難道大家都棄日取風/核?

          今日有水利股利好消息傳出, 可以留意下, 今日已經買返371

      • Gary 說道:

        風真係唔知了, 尋日見金風 A 股根本無咩郁動, 可能因為太陽能回吐, 市場又想搵下 D 潔淨能源來炒, 但又唔敢掂核設備股1, 所以就搵 D 風設備股來做反彈, 不過都係個人猜測.

        我都見到水利股有新政策出左關於污水處理, 但水務股屬於公用股, 暫時應該唔會大幅爆上, 所以都係睇下先.

發表迴響

