組合又再次面臨嚴峻考驗

我投入最多資金的北控水務, 經連日下跌, 我已經損失了約15%, 因為持倉重, 對我的表現有著相當大的影響, 如無意外, 日內會斬掉部份倉位

而更不幸的是, 打算加倉的天能動力, 竟未等到我進行換馬今天已經爆上

應斬的不早斬, 應追的不去追, 我錯失了太多機會, 雖然我先前的目標出擊對象中, 有一半是升, 一半是跌, 但跌的走勢也比北控水務好

東岳升得急, 7元以下沒有進場又是走寶了

中航科工都仍然在4.3水平徘徊, 暫時擱在一旁

卡姆丹克要等業績, Q1的降價幅度應該不會太大, 希望會有驚喜

我不喜歡隱惡揚善, 我做錯的就不怕如實跟大家分享, 我的失敗希望為大家做為借鏡

現在最該做的調整是把371的部位降低, 而套現所得的第一目標暫時是819

大家可以看看水泥和內房板塊, 這幾個交易日也很強勢

希望組合可以盡快重拾上升動力… 😦

本篇發表於 Investment, Project 101010 並標籤為 , , , , 。將永久鏈結加入書籤。

12 Responses to 組合又再次面臨嚴峻考驗

  1. Keane 說道:

    網主,371 令我第一季profit all lost
    聽日會追入819
    另外371 全部沽淸
    後悔做得太遲

  2. Gary 說道:

    我都坐左好耐系東航, 好彩唔係話勁多貨, 而且近排好似有 d 起色.

    不過版主可能要減一減倉位, 始終水務股回報期真係耐少少, 未必可以即時有回報.

    • fatlone 說道:

      航空股好似炒黎炒去都係炒油價, 識航空股都好和味, 週期性好明顯, 3年低位去高位可以4,5個dup以上

  3. Unknown 說道:

    跟風買入819, 371 真系好x廢,不過都仲有8手, 好彩今日2.45走左前日入果d

    • fatlone 說道:

      819依然未算貴, 11倍幾P/E, 371就真係無乜催化劑, 至少佢無乜動作既時候, 股價應該唔會有乜郁動, 但係呢D股, 大多數情況係股價先行, 跟手先有消息-__-“

  4. Keio 說道:

    網主唔駛咁灰wor~~投資係咁ga la~
    我年頭都死左係2369 身上….我同樓主一樣…又係重倉…都係重傷!!
    我萬萬估唔到手機價格….竟然可以係半年內跌超過三成!!!
    ….好彩 712 同716 生生性性救返小弟一命~
    ……股票市場永遠都充滿機會…唔好氣餒~~
    玩股票…心理質素先係最重要!!!

    • fatlone 說道:

      hi keio 兄, 我依家買緊2369個同行2000晨訊科技, 睇下我既下場會點
      2369我睇完各高手們分析完佢既2010業績, 明顯係一個trap, 應該有唔少人知道呢隻股有問題, 已經掟貨走人, 印象中其中一個Blogger講, 有30%盈利係政府補貼, 嘩…

  5. WR 說道:

    版主,

    最近一直在低吸597,但很困难,成交低落。关于半导体的行业发展的确进入明确的增长期。http://laoyaoba.com/ss6/?action-viewnews-itemid-193728

    国内政策还是暖风频吹:
    http://laoyaoba.com/ss6/?action-viewnews-itemid-193625

    在这样的环境下,未来1-2年,IC半导体行业会有比较明确的发展,股价显然要提前反应。597在09年底就开始反弹,里面有私有化的体现,也有行业复苏的体现,但是要是体现业绩的发展,仍有明确的空间。

    半导体在中国是弱项,全年进口上千亿美元的元器件,的确惊人!相信在绿色能源方面,中国应该能够起点高一些,这些597放为重点利润增长点,还是科学的。另外,晶门电子特长的触摸屏技术,在Iphone,Ipad的热销下,也有很大的想象力。

    在清空712后,我重点放在597 (华润微电子),期待半年内50%的空间。期间会一直跟踪行业特点,及时和大家分享

    BTW,要是下跌趋势已经形成,该割的就割吧,毕竟毛利率是生命线,稳定在25%-30%的企业更有能力给予股东更大的回报

    02000股票,我也持有底仓,这股票应该不错,谢谢大家的提示,我计划跟一波

    • fatlone 說道:

      hi WR兄
      我會再花些時間跟進半導體行業, 中國必然會強攻這個環節, 如果要選, 是不是要選些國家眷顧的業者? 畢竟這是個燒錢的行業…

      2000依然沒有起色, 不過管理層已經說訂單已經多得做也做不完, 我認為仍有一搏的理由, 未知上市台灣TDR後, 會否因此實行季度報告, 每季也出業績對投資者是好事

  6. 雪貓 說道:

    你好,我剛在polly的blog回應了你。
    我今年的回報不太好,希望下半年能有改善。

    • fatlone 說道:

      嘩, 雪貓兄, 睇返自己個留言, 語氣重左D, 難得你仲咁有禮貌

      歡迎多D黎呢度交流, 我呢排雖然"賭"場失意, 但呢個場就多左好多高手有心人同我一齊講下股, 分享下消息

      大家都加油, 今年仲有一半時間畀我地追返, 我有信心, 如果2011年並唔係牛市既終結既話, 今年既回報目標我會放在30%, 因為, 我同你初出道既時候一樣, 成日all-in!! 再跌多D我又再all-in

      係呢, 你有無乜野心水好股分享下, 我呢排仲係無乜目標, 想吸收下D新野~

發表迴響

