出擊目標心水

排名不分先後:

晨訊科技(2000.hk), 已買進
原因: 請參考前文,  或會加注, 看能否建立升勢

東岳集團(189.hk), 未買, 目標10天線入手
原因: 網友Sing兄分享, inv168的師兄師姐的高手討論, 一個字: 跟

天能動力(819.hk), 已買進
原因: 會計sir最新力作, 再看業績加圖表, 一個字: 跟

五礦資源(1208.hk), 舊愛, 等位再買, 目標6.5進場
原因: 剛公佈超大型收購, 金額達400億港元, 去年已進行一項超百億元的收購, 母公司說過五礦資源會被打造成海外金屬資源旗艦, 講得出做得到, 此股我算識於微時, 3元曾經持有, 長期當"艇戶"後, 在5元多盡放, 中間在5元買入短炒, 在6.8放了

以上除了2000外, 全部都已經累積不少升幅, 高追需要勇氣, 我有! 但我缺的是資金…

有機會再跟大家分享, 都是那句, 有甚麼好股不妨留言分享討論, 好過去看財演們的無聊評論一百倍, 謝謝各位

本篇發表於 , fatlone's view 並標籤為 , , , 。將永久鏈結加入書籤。

13 Responses to 出擊目標心水

  1. Sing 說道:

    189 今日又發癲狂升,可恨的還未入場!

  2. Keane 說道:

    1208 最新個個收購可能失敗
    大家要小心

    • fatlone 說道:

      多謝keane兄提醒
      我都想講返呢個問題, 其實一如所料, 同鬼佬買礦佢地一定會扭扭擰擰, 要你畀高D價錢先肯賣, 9成唔會一擊即中

      等我遲下又寫幾句1208既分享先

  3. WR 說道:

    00773也是一只好标的,可惜一早割肉了,依然会精彩的,可以留意

  4. david395 說道:

    Could rather wait. Same pattern as aug sept last year

  5. Keane 說道:

    網主係咪放左371
    依家真係跌到冇哂分寸

    • fatlone 說道:

      keane兄, 我未止蝕呀, 我無落stop loss呀, 唉…
      你呢, 你有無斬?
      我勁dum心口嚕, 琴日打算斬咁一部份371換馬819, 好啦, 無做到, 今日你去睇下查下股價就知我幾咁唔開心

  6. 引用通告: 最新出擊目標 | fatlone's investment paradise

發表迴響

