洗、洗、洗…

新買入既信義玻璃(868.hk), 今日畀人狂質8.78%, 中國聯塑(2128.hk)事件再次發生在我身上, 又係無事無幹畀人狂洗, 不過今日沽壓之急根本係唔敢伸手去撈

上一個post既20週線支持位今日已經穿左, 如果明天收復唔到, 將會再斬埋佢

第一重倉股卡姆丹克(712.hk)都畀隊落6%有多, 而第二重倉股北控水務(371.hk)守得住, 微升0.763%

總結今日而言, 係我單日損失最慘重既一日, 兩隻股都係無預兆之下畀人沽到咁, 以今日既市況, 5%係正常, 但我真係估唔到可以係唔見8%以上, 如果聽日仲係咁, 咁我會同上次處理中國聯塑既做法一樣, 跌穿心目中最重要既支持位就會斬, 其實今日乜野支持位都穿Q晒, 既然今日已經沽得咁急, 我就放棄跟沽

暫時既策略係, 聽日再急插, 就假定佢已經見底, 可能仲會手多多買多少少, 又或者更可能既做法係, 將倉內(我個人認為)較弱既股份換馬至更強既股份, 暫時, 371今日力保不失, 可能係倉內最強, 先前走寶既中航科工(2357.hk), 亦都係目標之一, 兩者都係具有注資概念, 如果落實, 呢個動力有機會可以強到逆勢而行

如果聽日反彈, 就減持

我咁既策略好奇怪, 反彈就減持, 再次狂跌就加注, 我都唔知道係咪最傻仔既方法…

暫時係咁諗, 今晚"zip"高枕頭, 諗下應該點做…

選股未必出錯, 但操作上出錯就已經可以損失慘重

又上一課… 呢課好貴 😦

btw, 今日又多2個新網友留言, 又多少少人流, yeah 😀

本篇發表於 。將永久鏈結加入書籤。

6 Responses to 洗、洗、洗…

  1. lightware3d 說道:

    desmondctt:

    hi,今日睇下712.會唔會做番好D. 現在係由市場情緒同資金主導。外圍又不太好。有時幾好既股都要避一避。

    • desmondctt 說道:

      係呀, 真係要減一減持, 以我現時既持倉水平, 就算減持多少少, 他日真係發現我減持既位係好接近底部, 我都係蝕左呢一注, 我唔怕賺少左, 至怕要成手貨等個市升返上去

      我仲諗緊今日會唔會有個裂口下跌, 如果係既話我應該會照我之前既計劃, 反手入多少少貨, 賭多鋪!

  2. crp 說道:

    how do you think today’s 712? it seems money out although price up

  3. crp 說道:

    when is the annual report?

  4. crp 說道:

    Friday US solar stocks lost a lot again but US stock up

    • desmondctt 說道:

      i noticed this also, but when us solar stocks up, HK’s dont follow immediately (or in the same percentage) before, the correlation may not be very strong in short run.

      I dunno when will the report release, aastock has listed the company annual report announcement date, i cant find 712 in it…

      if 712 cannot keep above $3, i may sell part of my position, the 50 day SMA is about $3 at the moment, in the past 6 months, most of the time are above 50-day SMA, i will see that as a important support.

      i really dunno why that solar news website can get these figures, if it is the final version then i will quite disappoint.

發表迴響

