冒險買進中國聯塑(2128.hk)與應市策略 (update: 已斬大部份, 成手血)

catching the falling knife往往都係輸多贏少, 但又唔知點解明明係以往咁多次「接刀」經驗多數都係插到成手血, 仲係咁鍾意玩呢味野

今日7蚊入左2128, 收市報6.89, 輸緊0.11, 本來沽左3分1, 點知今日大洗倉手多多又唔知邊度黎既勇氣變左比原先仲要買多左3分1

今次買入既目標係好明確:搏反彈, 賭佢條50天線夠硬淨

止蝕位以跌穿50天線為準測(我打呢篇文既時候係6.766), 無論未來點發展, 穿左就沽, 咁至於穿幾多先叫穿? 我暫且以臨收市都未能收復50天線為之穿, 呢條線好重要, 因為我睇返去年既一眾強股, 無一隻係穿左50天線可以返回之前既高位, 有D可能係因為先前升得太急, 到跌穿50天線已經比高位回落2成以上

今日既跌勢係由頭洗到尾, 臨尾先沽得狠, 7蚊都守唔住, 成交量大增至7.46千萬股

成交左7.46千萬股即係有接近2.5%既股份換手, 我假設主席等人手上既7成股權係無郁過, 即係公眾持股有30%, 今日既易手量其實係佔公眾持股既8.3%, 咁既交易量應該係有基金洗倉, 我地呢尐老散無可能係呢一刻就知道點解2128會被人洗, 我諗要等多幾日先知洗完未

我諗到既最大風險係原材料價格急升, 不過我又唔知道邊度可以睇到2128用既材料價格, 所以我都無謂繼續估

如果中國聯塑今次都守得住50天線, 兼且升穿之前8蚊高位, 咁既話中國聯塑可以話係強到無倫

但係我今日買既呢一注唔會等到8蚊先沽, 如果咁好彩聽日有個好強勁既反彈, 我至少會將今日買進既貨先沽一半, 呢個市況有得賺就賺, 賺少左唔緊要, 手上只要有錢, 我唔怕高追, 總之大前提係要保住本金

希望今次畀我搏反彈成功啦

update:

已斬左大部份, 可能斬錯, 近來手風好唔順, 套現所得大部份轉入中聯重科(1157.hk), 可能又係左一巴右一巴既做法(低沽2128, 高追1157), 今日仍然係淨減持

本篇發表於 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

5 Responses to 冒險買進中國聯塑(2128.hk)與應市策略 (update: 已斬大部份, 成手血)

  1. Ray 說道:

    反彈不太成功啊 到底何事跌那麼多

    • desmondctt 說道:

      我睇唔似震倉, 震倉唔會出咁多力, 2日成交加埋超過十億, 係有人要走

      如果第日升返, 咁要假設係D貨落入更強者既手

      無消息出就跌咁多先得人驚, 我估可能有春江鴨知道佢下半年業績可能未如理想, 所以要大手調低估值, 一切要睇未來既走勢再做決定, 今次我又買左個教訓 😦

      歡迎光臨, Ray, 有時間多多交流:)

  2. Gary 說道:

    有傳原材料價格升, 唔知係咪呢個原因

  3. Mr.stock 說道:

    2128崩盤只是受到剔出MSCI的影響

    • desmondctt 說道:

      你好 Mr. Stock

      我唔知呢單野, 多謝你既分享
      不過如果只係剔出MSCI, 應該唔會一日暴跌咁多?
      如果係震倉, 個成交都未免太大

      anyway 多多指教:)

發表迴響

