升到抽爆機既五礦資源(HKSE:1208)與中航科工(HKSE:2357) (更新)

可以去aastock欣賞下佢既一年圖

睇黎呢一輪炒高都係為左配股架喇…

自從話注入一間叫MMG既公司之後就炒到依家, 事前已經由3個幾開車升到4個幾, 出呢單消息就一野再爆多幾毫

呢間MMG個規模應該仲大過剛公佈時既市值, 我諗… 呢次會以歷史高位7.5左右邁進

一定要炒到咁高, 配發既新股先可以唔大量撻薄現有股東權益下仲可以裝到呢間公司入去, 簡單D講即係唔使配咁多股就夠埋MMG條數

我五蚊雞仔注買左一手咁大把:P 暫定落車位係配股當日, 或大成交下跌當日

類似既故事將來可能會發生在中航科工(HKSE: 2357)身上, 不過要好似五礦咁癲就難少少, 因為現價計中航科工市值約190億, 要做到五礦呢個爆升效果, 我估計要起碼注入與其市值相約既資產先做到, 但要一炮過擺200億野落2357… 唔係無可能! 因為中航科工可以保持高位(歷史高位係4.2, 依家保持在3.8至4蚊), 係因為公司主席講明希望在三年後做到市值千億, 仲提及過西飛公司呢間上市公司既旗艦, 西飛現價計市值317億RMB, 如果要擺落2357度起碼擺三至五成股權, 所以100億RMB就無走雞了

其實一向都想寫中航科工, 我會寫架, 我一定要記錄低呢隻股, 等google cache起佢我有講過佢, 因為我對佢好有期望 🙂

 

更新: 已沽出@$6.92, 始終都係對23000點呢一關有D戒心… 又學黃國英話齋: 「先贏為敬」

本篇發表於 Uncategorized 並標籤為 , 。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

