卡姆丹克新订单已为2011 年的预期产能实现到 770 兆瓦的用量

內容請到: (PDF)

fatlone:
就係呢篇野, 2010年10月5日卡姆丹克又爆左7.69%

呢次aastock同google都係做唔到野架, aastock就無登呢篇野, 上次就無登打算將擴產目標推至1GW以上, 同樣google入面打"卡姆丹克"再search"新聞"都係搵唔到呢2篇野

咁顯示左D乜? 咁即係卡姆丹克既市場關注度不高, 可能咁都係好事…(係咪開始太盲目支持呢我…) 因為好野係唔會人人都識, 人人都識既一定唔會好得去邊, 當人人都話買中資金融股既時候, 我就未見過全世界都話呢D股好既時候先去買尐乜行乜保會發達喎…

我地呢D卡姆丹克小小投資者, 係要主動入下官網更新下自己先得, 難得卡姆丹克透明度高, 有乜野好快都會擺上網

本篇發表於 Uncategorized 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

6 Responses to 卡姆丹克新订单已为2011 年的预期产能实现到 770 兆瓦的用量

  1. Gary 說道:

    係, 呢隻勝在透明度高, 但人氣始終都好似唔夠, 無高盛果 d 評級

  2. DL 說道:

    Agree.. the less people know about it the better, otherwise everyone will buy it and the big guys will not drive up its share price.

  3. desmondctt 說道:

    我個人睇, 一旦有大行睇好, 就係再炒多輪既時候, 咁又要配合其他野, 例如本地零售股炒到抽爆機(我覺得黃國英先生呢個term好正), 我認為係成個sector都有改善先有個story慢慢炒, 而本地零售股又有返咁上下數量, 所以有個氣氛係度, 反觀卡姆丹克, 太陽能板塊人氣一向唔高, 選擇唔多, 除非真係成個板塊有改善, 而其他廠又交到好成績, 咁就可以黎個板塊re-rate, 若再加埋國策加持, 例如家電下鄉呢類重大支持, 咁就係我心目中最佳劇本

    直至依家我未見有一級大行如高盛, 大摩等等有發過報告/評級, 佢地發左評級既話可以係散貨, 可以係升浪既開始, 我認為如果係首予評級, 我會因應情況加注或坐定定觀望, 因為唱一次就散貨, 唔多可信, 唔唱多幾野點會多D人落叠?

    有時間可以入去呢條link睇下 : http://blog.sina.com.cn/s/blog_6c84e6eb0100kq9p.html

    入面講既係大行係D藥股入面唱好, 配股, 再唱好等等既過程…

    不過我個人睇, 第二次re-rate已經進行, 可以一日drive up 7%對上一次係2蚊樓下, 依家有發報告既機構個目標價係2.8至3.2x左右, 多數係2.95/3蚊, 我地應該短線以歷史高位2.95做目標, 我相信呢一浪係會去到呢個位

    • KS So 說道:

      Agree. I will sell some when its value meet ~$3.0, and will buy again when it goes down to ~$2.7.

    • Gary 說道:

      但如果升破 2.95, 會不會放紙鳶, 因為上市甘耐, 最高位係 2.95

    • desmondctt 說道:

      我都諗緊呢個問題呢…

      我諗如果佢保持到上升勢態, 就繼續坐落去

      持有重貨, 唔安樂, 可以減持到一個你可以安心坐落去既部位

      不過我認為夠膽重注就即係夠膽坐落去, 到真係認為唔對路就走人, 我都錯過一次, 我在2.15都走過次, 因為我覺得大市走勢唔太好, 及後證明我錯左, 2.3追入返, 咁我都係畀貴左0.15, 但依家2.68, 我呢次認錯我果一注仲執多0.23, 覺得唔對路可以放, 睇錯左即刻認, 再追過

      gary兄, 破左2.95就真係無頂了… 所以真係有機會係咁升…

發表迴響

